اعلام نتایج اولین اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی

دبير اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی گفت: اين مسابقه با هدف ثبت جلوه هاي ويژه آيين عزاداري مذاهب و قوميت هاي ايران اسلامي با همت دبيرخانه کانون هاي مساجد استان در ماه محرم پارسال اجرا شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ابنا، مصطفي آمون ضمن اعلام این خبر افزود: اشاعه و ترويج فرهنگ عاشورايي، کشف استعدادهاي هنري در زمينه فرهنگ ديني و عاشورايي، گسترش فعاليت هاي فرهنگي و جذب نوجوانان و جوانان هنرمند در اين اشکواره در اولويت قرار داشت.

وي گفت: در بخش عکس عاشورايي اشکواره از مجموع 306 عکس در بخش حرفه اي 36 عکس و از مجموع 675 عکس در بخش عادي و تلفن همراه 24 عکس به نمايشگاه راه يافتند.

آمون افزود: براي تجليل از عکاسان اين اشکواره مراسم تجليل و نمايشگاهي براي بازديد عموم در اردبيل برپا مي شود و آثار انتخاب شده نيز در قالب کتابچه آثار چاپ شده و در اختيار عکاسان و شرکت کنندگان قرار مي گيرد.

وي گفت: «رضا زارع، غلامحسين شکراني مقدم، کامل روحي، موسي الرضا ابراهيم زاده و عليرضا وهابزاده از اردبيل، معصومه عليقليزاده از خلخال، يوسف اکبري از آذربايجان شرقي، محمد حميدي، آرتوران نجفي، شيدا فلاحي، سيده مهسا جلالي راد، مجيد تقي زاده، محمد مستوفي و خليل مستوفي از اروميه، ابوالقاسم ابوترابي از يزد، جمشيد فرجوند فردا و اميد گرشاسبي از کردستان، علي خانلو از مياندوآب، اميد قادري از اراک و عليرضا عباسي» از شيراز در بخش عکس حرفه اي به عنوان نفرات برتر معرفي شدند.

دبیر این سوگواره ادامه داد: در بخش عکس عادي و تلفن همراه نيز «حسن اللهياري، حسين فروتن، فرهاد عليپور، ياسر نجفي، مهرداد جليلي کيا، سارا بيگ زاده، رباب سليم زاده، صغري سلماني، هوشنگ قاليچه چي، زهرا ايمان زاده، سهراب بهادري و عمار احمدي از اردبيل، مينا آقامحمدرضا از پارس آباد مغان، اصغر رجبي از زنجان و بهنام حقيقتي از اروميه، محمدرضا صانعي از يزد و غلامحسين آقاجدي و حسين الياسي» از کردستان راه يافتگان اشکواره عکس و وبلاگ عاشورايي به نمايشگاه هستند.
انتهای پیام/.

  • mahtab1517

    سلام
    موارد نتایج اولین اشکواره عکس و وبلاگ عاشورایی فقط عکس بود . پس نتایج وبلاگهای شرکت کننده چی شد. هنوز بلاگرها منتظرند.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول