قدرت سایبری ایران افزایش می‌یابد

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه سفر به استان کردستان، با اشاره به آموزش یک شبکه بزرگ از نیروهای بسیج به منظور تقویت، گسترش و ایجاد سایت‌های اینترنتی، اظهار داشت: آموزش این شبکه تا پایان امسال محقق می‌شود و این مهم قدرت ایران در این زمینه را تا 3 برابر افزایش می‌دهد.

» ادامه مطلب

تو می‌توانستی معروف‌تر از این‌ها باشی؛ پسر!

خبرش همین امروز منتشر شد. این که عبدالمحمد شعرانی، سرباز معلم مدرسه شهید رجایی روستای کالو، به عنوان بهترین جوان ایرانی برگزیده شد. همه دعواهای سیاسی را برای دقایقی بگذاریم کنار، و ببینیم «شعرانی» به جای تلاش کردن و نقد کردن، می‌توانست چه کارهای دیگری بکند برای این‌که از این که هست، معروف‌تر شود و بیش‌تر نام‌ش برده شود.

» ادامه مطلب

وبلاگ‌نویس کالویی؛ برترین جوان ایرانی

در جشنواره جوان ايراني که به همت سازمان ملي جوانان برگزار شد، معلم خلاق و موفق بوشهري به عنوان جوان برتر ايران انتخاب شد. عبدالمحمد شعراني معلم مدرسه شهيد رجايي روستاي کالوي استان بوشهر به عنوان کوچکترين مدرسه دنيا شهرت جهاني دارد.

» ادامه مطلب

«بازگشت دوباره» یا «خداحافظ پرشین بلاگ»؟

سرویس دهنده وبلاگ «پرشین بلاگ» از طریق مذاکره و پیشنهاد واگذار می‌شود. از آن‌جایی که انتشار این خبر باعث ایجاد نگرانی در کاربران این سرویس دهنده می‌شود، مدیرعامل شرکت آریاگستر و مدیر سابق این سرویس دهنده اطمینان داده است که این واگذاری هیچ خللی در روند گسترش و توسعه پرشین بلاگ ایجاد نخواهد کرد.

» ادامه مطلب
1 2 3 8
جایزه همراه اول