«بازگشت دوباره» یا «خداحافظ پرشین بلاگ»؟

سرویس دهنده وبلاگ «پرشین بلاگ» از طریق مذاکره و پیشنهاد واگذار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مهدی بوترابی، مدیر شرکت آریاگستر با اعلام این خبر در وبلاگ خبری پرشین بلاگ نوشت: پرشین بلاگ در نهمین سال فعالیت خویش و به منظور تضمین بیشتر و گسترش فعالیت هایش در جامعه مجازی و اینترنت از طریق پیشنهاد و مذاکره به علاقمندان واجد شرایط واگذار می شود.

علاقه‌مندان به خرید این سرویس دهنده می‌توانند با معرفی فعالیت‌های خود در فضای مجازی، پیشنهادهای خود را به دو نشانی mehdi@persianblog.ir و  mehdiboutorabi@yahoo.com ارسال کنند.

از آن‌جایی که انتشار این خبر باعث ایجاد نگرانی در کاربران این سرویس دهنده می‌شود، مدیرعامل شرکت آریاگستر و مدیر سابق این سرویس دهنده اطمینان داده است که این واگذاری هیچ خللی در روند گسترش و توسعه پرشین بلاگ ایجاد نخواهد کرد.

اما سئوالی که مطرح می‌شود این است که آیا واگذاری «پرشین بلاگ» باعث سقوط این سرویس دهنده می‌شود یا همانند واگذاری «میهن بلاگ» مقدمات پیشرفت بهتر را فراهم می‌کند؟

شما هم می‌توانید علاوه بر شرکت در نظرسنجی شماره 4 وبلاگ نیوز، نظر خود را در همین‌جا بگویید.
انتهای پیام/.

[poll id=”5″]

۵ comments

  • سمیرا صفری

    پرشین بلاگ همان زمانی که دامنه اش را دزدیدند، تمام شد. این ها که همه اش فاتحه خوانی بر سر یک جنازه است. نه بیشتر!

  • آدم یاد واگذاری فرندفید میفته! ضمن اینکه میهن بلاگ هم از وقتی واگذار شد به شدت سقوط کرد. هر چقدر هم که امکاناتش زیاد شده باشه اما ضربه ی خیلی بزرگی خورد از اون واگذاری

  • دیدگاه من این است که پیشرفت یا پسرفت پرشین بلاگ با تیم تازه نفس بستگی به برنامه ریزی و توانایی آن ها دارد.
    حتی اگر ویژگی های پرشین بلاگ را نادیده بگیریم باز هم پرشین بلاگ در برابر بلاگفا برتر است. البته هر کسی پایگاه انتشار مطلب خود را بهتر می داند و من هم به دنبال بهبود سرویس وبلاگها دات کام هستم

  • شهریار

    پرشین بلاگ یک سرویس دهنده دوست داشتنی است. بعید می دانم به این زودی ها تمام شدنی باشد. دکتر بوترابی خیلی خوب می داند پرشین بلاگ را به چه کسی بفروشد تا تمام نشود.
    من خیالم از پرشین بلاگی ها راحت راحت است.

  • Pingback: Tweets that mention «بازگشت دوباره» یا «خداحافظ پرشین بلاگ»؟ | وبلاگ نیوز -- Topsy.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول