«فصل رویش» فعالان فضای مجازی

اردوی یک روزه تفریحی رزمی فعالان فضای مجازی در روز پنج شنبه هفتم مرداد ماه 89 در شهرک سینمایی دفاع مقدس و با حضور بیش از 50 نفر از وبلاگ‌نویسان، مدیران وب‌سایت‌ها و فعالان جامعه مجازی برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این اردو که به همت شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی و با هدف هماهنگی و همبستگی بیش‌تر نیروهای علاقه‌مند به نظام جمهوری اسلامی برگزار شد، بیش از 50 نفر از فعالین فضای مجازی، مدیران، خبرنگاران، نویسندگان سایت ها، وبلاگ ها و خبرگزاری های مختلف حضور داشتند.

در این اردوی یک روزه، برنامه هایی چون سوار شدن بر جت اسکی، کانو سواری، رزم شب، مانورهای نظامی و جلسات شبانه برای فعالین جامعه مجازی برگزار شد.

هم‌چنین بازدید از محل فیلمبرداری سریال یوسف پیامبر(ع) از دیگر برنامه این اردو بود که توانست سوژه‌های تصویری خوبی را برای وبلاگ‌نویسان فراهم کند.

برای مشاهده گزارش تصویری این اردو این‌جا و این‌جا را ببینید.
انتهای پیام/.

۵ comments

  • Pingback: یک فنجان فکر » آرشیو » جت اسکی – عملگی

  • سلام و خداقوت
    وبلاگ ما تمایل دارد که شما ما را از برنامه های فعالان سایبری فضای مجازی خبر کنید.
    منتظرتان هستیم .

  • انصار

    سلام
    وبلاگی به آدرس holydefence-ir.blogfa.com(دائرة المعارف دفاع مقدس) ایجاد شده که به معرفی وبلاگهای دانشجویان عزیز با موضوعات دفاع مقدس پرداخته است که کار جالب و درخور توجهی است.
    شما که مروج موضوعات ارزشی بوده و پیشکسوت در اینگونه امور هستید، اگر به به آنها سر زده و با معرفی خودتان آنهارا تشویق کنید تاثیر بسیار زیادی در روحیه و ترویج این مسائل دارد. و اگر آنهارا به سایر دوستانتان معرفی و به سایتها و وبلاگهای خود لینک کنند کارهاری بسیار قابل تقثدیر نموده اید.
    باشد تا با کمک به فعالیتهای ارزشی معنوی و حضور نسل جوان در این عرصه بتوان در مقابل جنگ نرم دشمنان ایستادگی کرده و بیگانگان را از امید بستن به جوانان پاک این سرزمین شریف مایوس نمود. انشالله تعالی و بعون الله العظیم

    • بهزاد

      سلام و ایام بخیر

      از وبلاگی که معرفی شده بود دیدن کردم در نوع خودش کاری درقابل توجه و نو است.
      اینکه دانشجویان بعنوان فعالیت کلاسی در یک ترم تحصیلی محدود چنین حجم کاری در اینترنت انجام دهند و بعبارتی پتانسیل آنها در عرصه جنگ نرم سوق داده شده، شیوه و ابتکار خلاقانه ای است که برمیگردد به دید استاد و همت بالای دانشجویان.
      بخوبی میشود این کار را مصداق فرمایش رهبر انقلاب دانست که فرمودند در این برهه دانشگاهها محل جنگ نرم است و اساتید آن فرماندهان و دانشجویان سربازان هستند.
      به امید موفقیتشان

  • نیازی

    سلام
    از آدرسی که معرفی شده بود دیدن کردم کار خوب و حرکت ارزشمندی انجام شده .همینقدر که بتوان در عرصه اینترنت آمد و کارهای ارزشی بشود خود قابل تقدیر است و حال که در راستای دفاع مقدس است مضاعف قابل قدردانی است.
    اینکار نشان میدهد جوانان امروز ونسل حاضر همانند همان دوران دفاع مقدس و شاید هم آماده تر وقوی تر در رکاب دین و نظام و ولایت هسند.
    باید جوانان را در اینگونه فعالیتها تشويق نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول