درباره حمله به وبلاگ «زهرا»

حمله به وبلاگ «زهرا اچ.بی» در چند روز گذشته بخش مهمی از تفریحات نویسندگان شبکه‌های اجتماعی را از آن خود کرده است. هکی که به خاطر خاص بودن آن، تا حدی مورد توجه قرار گرفتنش عادی است، اما برخی این موضوع را به زمینه‌ای برای توهین به یک وبلاگ‌نویس متعهد تبدیل کرده‌اند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این وبلاگ که دیروز صبح توسط شخصی ناشناس و با ارسال یک نوشته هک شد، با تلاش مدیر فنی این وبلاگ به حالت عادی بازگشت. اما به دلیل تلاش مجدد برای هک و برای امنیت بیش تر از دسترس خارج شد.

در پست ارسال شده توسط هکر وبلاگ زهرا اچ.بی، این فرد در قالب کلماتی عجیب خطاب به صاحب وبلاگ از او درخواست‌هایی داشته است.

همین موضوع سوژه توئیت‌ها و فیدهای تعدادی از نویسندگان شبکه‌های اجتماعی شد که برخی از دوستان زهرا اچ.بی این توئیت‌ها و فیدها را بی‌اخلاقی و توهین به این وبلاگ‌نویس قلمداد کردند.

نویسنده سایت «آی کلاب» هم با انتشار مطلبی، هک کردن این وبلاگ را یک اقدام نادرست قلمداد کرده است. اما هنوز غیر از این نوشته، بازتاب‌های دقیقی از وبلاگستان دریافت نشده است.

با این حال دوستان زهرا اچ.بی بر این باورند که کاربران شبکه‌های اجتماعی به جای پیدا کردن یک سوژه برای تفریح، بهتر است کمی اخلاق نوشتن را رعایت کنند.
انتهای پیام/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول