بانک ملی برگزار کننده دومین جشنواره وبلاگ‌های بانکی

با هدف تبیین اهمیت و کاربردهای وبلاگ نویسی در حوزه امور بانکی و تشویق جامعه بانکی ایران به تعامل در محیط مجازی، بانک ملی ایران دومین جشنواره وبلاگ های بانکی ایران را برگزار می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از بیما، این جشنواره در 4 گروه وبلاگ های رسمی یا غیررسمی بانک های دولتی و خصوصی، وبلاگ های کارکنان بانک های دولتی و خصوصی، وبلاگ های عمومی دارنده حداقل یک پست وبلاگی بانکی در دو ماهه منتهی به پایان شهریور 89 و محبوب­­ترین وبلاگ بانکی ایران به انتخاب کاربران اینترنت خواهد بود.

در هر یک از بخش های اول تا سوم به حائزین رتبه های اول، 2 سکه تمام بهار آزادی، رتبه های دوم یک سکه تمام بهار آزادی و رتبه های سوم یک سکه نیم بهار آزادی و در بخش محبوب ترین وبلاگ بانکی ایران به دارنده رتبه برتر 2 سکه تمام بهار آزادی اهدا خواهد شد.

گفتنی است ستاد برگزاری جشنواره در اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران مستقر است و هیأت داوران این جشنواره متشکل از استادان علوم ارتباطات و جمعی از صاحب نظران وبلاگ نویسی در ایران هستند.

ملاک های بررسی وبلاگ های برتر در این جشنواره، در سه زمینه قالب (زیبایی شناسی، سرعت لود شدن، سیستم آرشیو و جستجو، پیوندهای داخل متنی و…) محتوا ( حجم مطالب، انتقادی بودن، به روز بودن، استفاده از عکس و مولتی مدیا، تنوع و کیفیت و…) و نوآوری و ابتکار است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره وبلاگ های بانکی ایران تا پایان شهریور ماه امسال می باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می توانند به سایت www.weblogsfestival.com مراجعه کنند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول