برگزاری همايش «محيط سايبر و جنگ نرم» در دانشگاه تبريز

همايش “محيط سايبر و جنگ نرم” در 20 مهر امسال در تالار وحدت دانشگاه تبريز برگزار مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، در راستاي منويات مقام معظم رهبري درباره مواجهه فعال كشور با جنگ نرم دشمن، ستاد دبيرخانه دائمي جنگ نرم واحد تبريز با حضور مسئولان استان و مسئولان دبيرخانه دائمي جنگ نرم كشور راه‌اندازي شد.

براساس اين گزارش، در اين جلسه سيدهادي صادقي رئيس دبيرخانه دائمي جنگ نرم كشور با اشاره به نقش دانشجويان به عنوان افسران جنگ نرم و اساتيد به عنوان فرماندهان جنگ نرم بر لزوم هوشياري و بصيرت مسئولان و نخبگان و جامعه دانشگاهي تأكيد كردند و با اشاره به اينكه تبريز و دانشگاه اين شهر از توان بالايي برخوردار است، خواستار تعامل بيشتر با دانشگاه‌ها در اين موضوع شدند.

مقدم نيز كه به نمايندگي از سوي آژيدي معاون سياسي و اجتماعي استانداري حضور داشت، خبر برگزاري همايش بزرگ (محيط سايبر و جنگ نرم)‌ با همكاري دانشگاه تبريز و مجموعه فرهنگي حسينيه‌ بزرگ تبريز در 20 مهرماه 89 در تالار وحدت دانشگاه تبريز را دادند.

در اين جلسه حجت‌الاسلام محمدنژاد معاونت پژوهشي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها و رئيس كميته‌ علمي دبيرخانه دائمي جنگ نرم كشور با تقدير از دانشگاه تبريز و حسينيه‌ بزرگ تبريز به خاطر انتخاب فني‌ترين قسمت جنگ نرم (محيط سايبر و جنگ نرم) گفت كه لشگر واسطه‌ جنگ نرم كه مي‌تواند مفاهيم غربي را وارد جامعه كند، دانشگاه و دانشگاهيان هستند و مقابله هم بايد از سوي دانشگاه صورت بگيرد.

در پايان سيدهادي صادقي رئيس دبيرخانه دائمي جنگ نرم كشور با ابراز خشنودي از برگزاري اين جلسه خاطرنشان كرد كه تا با تعامل و همكاري مسئولين استان بتوان در اين امر گام‌هاي مناسبي برداشته شود.

در ضمن صادقي از نشست خبري در چند روز آينده جهت اطلاع رساني زمان و مكان همايش بزرگ ملي جنگ نرم خبر داد.

همچنين در جلسه فوق نمايندگان معاون پارلماني رياست محترم جمهور،‌ رئيس دانشگاه تبريز، مسئول مجموعه فرهنگي حسينيه تبريز حضور داشتند.
انتهای پیام/.

  • سلام علیکم
    میخواستم بدونم امکان داره منم تو این کلاس های آموزشی جنگ نرم شرکت کنم ؟؟
    اگه امکان داره خواهشا توضیح بدین که چطوری میتونم اقدام کنم
    یاعلی التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول