حرف‌هایم را سانسور کردند

جمعی از وبلاگ‌نویسان و فعالان جوامع مجازی با خانواده شهید فیض دیدار کردند و صحبت‌های آنان را پیرامون وقایع یک سال اخیر شنیدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این دیدار که گزارش تفصیلی آن توسط پایگاه خبری-تحلیلی «تریبون مستضعفین» منتشر شده است، پدر شهید محمدحسین فیض، که پسر خود را در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات در تهران و به ضرب گلوله از دست داده بود، موضوعاتی را بیان کرد.

غلامرضا فیض در گفت‌وگو با “تریبون” گفت: این‌ها توطئه‌های بزرگ طراحی کرده بودند و برنامه‌ریزی کرده بودند و حتی بنا داشتند اگر پیروز می‌شدند باز هم بریزند توی خیابان و می‌دانستند آن موقع چه بگویند‌، مثلا حرف دیگری داشتند که آقا ما تنفیذ را قبول نداریم ، مردم به ما رای دادند ولی ما تنفیذ رهبری را مثلا قبول نداریم.

پدر شهید فیض هدف مسببین ناآرامی‌های اخیر را هدفی دست نیافتنی عنوان کرد و ادامه داد: البته برای این‌ها مهم نبود که کسی کشته بشود، چون این‌ها سناریویی که داشتند گفتند حالا هر کسی کشته بشود، چند نفر خانواده دارد فامیل دارد‌، برداشت این‌ها این بود که با این کار مثلا مردم می‌آیند به این نظام اعتراض می‌کنند و برای‌شان مهم نبود چه کسی کشته می‌شود. خوب این‌ هم موفق نشدند. خسارت را وارد کردند به مردم‌، اموال و جسم و جان مردم را آسیب رساندند اما به هدفشان نرسیدند.

مصطفی فیض، برادر شهید هم در این دیدار، شایعات مطرح شده مبنی بر دریافت پول در ازای تحویل جنازه و امثال این حرف‌ها را ادعاهایی مضحک دانست و گفت: چیزهای می‌شنیدیم عجیب. یکی به من گفت آقا راست می‌گویند بعد دو هفته شما رفتید سر یه چاله و یه سری جنازه نشان‌تان داده‌اند؟! …. حالابی‌ادبی هم نشود، گفتم «آخه تو دیپلمت رو از کجا گرفتی؟! جنازه اصلا مگه دو هفته می‌مونه تو چاله تو فضای باز». سوال‌های عجیبی می‌پرسیدند.

علاوه بر این پدر شهید فیض به سانسور شدید رسانه‌های خارجی پیرامون این موضوع پرداخت و گفت: شاید ده‌ها بار با ما تماس گرفتند که مصاحبه کنند، اطلاعاتی کسب کنند، یک شکلی که می‌خواهند بگویند این اتفاق از طرف نظام بوده و این را وانمود کنند، حتی من این مصاحبه‌ی آخری که داشتم با خبر نگار (جرس) که خانوم بود خیلی سوالاتی کردند که بخشی از مصاحبه را جا انداختند و سوالات زیادی که محکم جواب‌شان را دادم و حالا بخشی را حذف کرده و منتشر نکردند چون ترسیدند.

هم‌چنین خانواده شهید فیض از میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان مسببین اصلی قتل پسرشان شکایت کرده‌اند که قوه قضاییه هنوز به شکایت آن‌ها رسیدگی نکرده است.

متن کامل این گزارش و صحبت‌های کامل خانواده شهید فیض را از این‌جا و گزارش تصویری این دیدار را از این‌جا ببینید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول