پارسی بلاگ، بلاگ اسکای، وبلاگ‌ها و امکانات جدید

امکانات جدید چند سرویس دهنده وبلاگی، باعث شد در قالب گزارشی کوتاه، نگاهی گذرا به معرفی امکانات جدید سه سرویس پارسی بلاگ، بلاگ اسکای و وبلاگها داشته باشیم.

به گزارش «وبلاگ نیوز» پارسی بلاگ، بلاگ اسکای و وبلاگها چند امکان جدید را به سایت خود اضافه کرده اند.

رونمایی ازنسخه جدید نظرات امکان جدید سایت پارسی بلاگ است.

پیش از این، هر نظر ارسالی، دو وضعیت می توانست داشته باشد: خصوصی و عمومی. کاربران پارسی بلاگ هم از بخش مشخصات کاربری می توانستند ارسال نظرات را بصورت پیش فرض خصوصی کنند. اشکالی که وجود داشت این بود که تفکیکی بین نظراتی که نگارنده مایل است خصوصی باشد، با نظراتی که اجباراً و بصورت پیش فرض خصوصی بوده، وجود نداشت.

در سیستم جدید، وضعیت نظرات “تأیید نشده” هم به حالت های نظرات هر وبلاگ اضافه شده است تا شیوه مدیریت نظرات برای کاربران پارسی بلاگ ساده تر باشد.

علاوه بر این قبلاً نظرات ارسالی در سه بخش مدیریت می شد:الف) در وبلاگها، صفحه ارسال نظرات به ازای هر یادداشت باز می شد که در آن، با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، امکان امضای الکترونیکی نظرات ارسالی توسط کاربران و نیز پاسخ به پیامها فراهم می شد.
ب) در بخش یادداشتها و پیامها، امکان حذف و یا خصوصی و عمومی کردن نظرات و یا ارسال پاسخ فراهم بود
ج) در صفحه خانگی، با لینک آخرین پیامها، امکان دسترسی و مدیریت بر آخرین نظراتی که برای کل وبلاگ (همه یادداشتها) ارسال شده بود، فراهم می آمد.

در سیستم جدید، هر سه نوع نظر با هم تلفیق شده اند و به نوعی عملیات یکپارچه سازی آن ها فراهم شده است.

هم چنین امکان انتخاب تم رنگی برای صفحه نظرات (مانند پیام رسان) فراهم شده است.

برای کسب اطلاعات بیش تر پیرامون امکانات جدید این سرویس دهنده، اینجا کلیک کنید.

اتصال بخش نظرات سایت بلاگ اسکای به Gravatar.com امکان جدید بلاگ اسکای اعلام شده است.

گراواتار به عنوان یک آواتار جهانی، شناخته شده است که از این پس این قابلیت برای کلیه وبلاگ‌های قدیمی بلاگ اسکای به صورت پیش فرض فعال شده است و چنانچه تمایلی به استفاده از این سرویس ندارید در قسمت مدیریت وبلاگ خود به منوی تنظیمات بخش نظردهی مراجعه نموده و گزینه نمایش آواتار را غیر فعال نمایید. در ضمن در این بخش امکان تعیین اندازه آواتار و تعیین آواتار پیش فرض وجود دارد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش تر، اینجا کلیک کنید.

2 افزونه جدید به سایت وبلاگها اضافه شده است که این دو افزونه جید آیه قرآن و  آیکون ساز است.

به کمک افزونه آیه قرآن می توانید آیه تصادفی از کتاب آسمانی اسلام را در ستون کناری وبلاگتان بگذارید و به کمک افزونه آیکون ساز می توانید بدون نیاز به دگرگونی در پوسته در بخش های برگه ها و دسته ها، آیکون های زیبایی را از کامپیوتر خود بارگذاری و از آن بهره گیری کنید.

این افزونه به صورت پیش فرض فعال است و در ستون پیش خوان شما در دسترس است ولی می توانید در صورت نیاز نداشتن آن را غیر فعال کنید.

توضیحات بیش تر پیرامون این امکان را در اینجا بخوانید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول