تمدید جشنواره «مداد نو» تا اول مهر ماه

به گزارش «وبلاگ نیوز» یونس غفاری، مسؤول واحد تبلیغات و انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت استفاده از عرصه های جدید و ابزارهای نو ی تبلیغی، اولین دوره جشنواره و مسابقه وبلاگ نویسی مداد نو در سطح طلاب این استان برگزار می شود.

وی جهت دهی و جریان سازی در سطح اینترنت، افزایش حجم صفحات فرهنگی و مذهبی در گستره وب، تقدیر و تجلیل از فعالیتهای انجام گرفته در این زمینه را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست و افزود: طلاب وبلاگ نویس تا اول مهر ماه فرصت دارند، در این جشنواره نام نویسی کنند.

غفاری استقبال از این مسابقه را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برای شرکت در این مسابقه طلاب اصفهان تا تاریخ 20 مرداد فرصت نام نویسی داشتند که با توجه به استقبال و درخواست های موجود این مهلت تا اول مهرماه تمدید شد.

وی ابراز داشت: طلاب وبلاگ نویس اصفهانی می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.medadeno.ir نسبت به نام نویسی و تکمیل اطلاعات خود در این زمینه اقدام کنند.

غفاری تشکیل وبلاگ و آموزش اولیه در زمینه وبلاگ نویسی برای طلاب مبتدی را از جمله فعالیت های دبیرخانه این جشنواره دانست و بیان داشت: علاوه بر راهنمایی های حضوری، آموزش راه اندازی وبلاگ و نیز برخی ابزارهای وبلاگ نویسی نیز در پایگاه مداد نو قرار گرفته است.

دبیر جشنواره مداد نو ابراز داشت: پس از اتمام نام نویسی، داوری وبلاگ ها آغاز می شود و اختتامیه جشنواره با اعلام وبلاگهای برتر و اعطای جوایز به صاحبان آن، در سالروز میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: هزینه سفر به کربلا و عتبات معلا، یک دستگاه لپ تاپ و جوایز ارزنده دیگری به نفرات برتر این مسابقه اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول