آغاز فعالیت پخش زنده «فیس‌بوک»

شبكه اجتماعي فيس بوك كانال پخش زنده‌اي را با هدف فراهم كردن جزئيات مربوط به رويدادهاي به وقوع پيوسته در مقر اين شركت راه‌اندازي كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايسنا، سرويس جديد كه “فيس بوك لايو” نام دارد، در اصل يك كانال PR براي اين شركت است و به گفته نماينده فيس بوك، درواقع گسترش طبيعي وبلاگ اين شركت و راهي براي ارتباط مستقيم‌تر با كاربران است.

فيس بوك از طريق اين كانال به پخش مصاحبه با افراد در مقر مركزي‌اش خواهد پرداخت و محصولات جديد را معرفي مي‌كند.

محتوا به‌صورت روزانه در “فيس بوك لايو” موجود خواهد بود و هنگامي كه پخش برنامه زنده باشد، كاربران فيس بوك مي‌توانند اظهارنظر كرده و ميهمان برنامه به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. پس از برنامه نيز كاربران مي‌توانند به صفحه اين كانال برگشته و برنامه را دوباره مشاهده كنند.

“فيس بوك لايو” مي‌تواند در وب سايت‌هاي ديگر قرار داده شود يا كاربران مي‌توانند صفحه اين كانال را به‌منظور دسترسي سريع‌تر به اين سرويس، به صفحات پروفايل خود اضافه كنند.

كانال فيس بوك قصد ندارد براي رقابت با سرويس‌هايي مانند Ustream يا Livestream وارد كسب و كار محتوا شود كه كاربران را قادر مي‌سازند كانال‌هاي پخش زنده خود را ايجاد و به بينندگان نشان دهند و تنها هدف آن تبليغ فعاليت‌ها و محصولات اين شركت است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول