زنان غربی به شبكه‌هاي اجتماعي وابسته‌اند

تازه‌ترين تحقیقات حاكي از آن است كه زنان و دختران كشورهاي غربي روز به روز به شبكه‌هاي اجتماعي وابستگي بيشتري پيدا مي‌كنند.

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از ماهنامه تخصصي وب، ‪ ۵۷‬درصد از پاسخ‌دهندگان به يك همه پرسي اعلام كردند كه ارتباطات اينترنتي آن ها، بيش از تماس‌هاي چهره به چهره آن‌ها است.

براساس اين گزارش ‪ ۳۹‬درصد از پرسش‌شوندگان معتاد فيس بوك اعلام شده و ‪۳۴‬ درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام كردند صبح‌ها پس از برخاستن از خواب، چك كردن فيس بوك اولين كاري است كه انجام مي‌دهند.

اين گزارش مي‌افزايد: ‪ ۲۱‬درصد از افراد در نيمه شب‌ها نيز به حساب فيس بوك مراجعه مي‌كنند.

گفتني است چندي پيش خبرگزاري آسوشيتدپرس اعلام كرد: فيس بوك عامل ايجاد طلاق‌هاي عاطفي بسياري در خانواده‌هاي اروپايي شده است.

بنا براعلام انجمن وكلاي ازدواج آمريكا، در پنج سال گذشته ‪ ۸۱‬درصد از اعضاي اين انجمن در پنج سال گذشته، از شبكه‌هاي فيس بوك، ماي اسپيس، توييتر و ديگر سايت‌هاي اجتماعي در پرونده‌هاي خود به عنوان شاهدي براي طلاق استفاده كرده‌اند و به گفته يك وكيل استفاده از اينترنت براي گردآوردن شواهد لازم براي طلاق در اين كشور بسيار متداول است.

‪ ۶۶‬درصد از وكلاي اين انجمن، از سايت‌هاي فيس بوك به عنوان شاهد استفاده كرده‌اند كه سايت ماي اسپيس با ‪ ۱۵‬درصد و سايت توييتر با پنج درصد در زمينه استفاده از اينترنت به ترتيب مقام اول و دوم را دارند.

يك سايت طلاق در انگليس موسوم به طلاق آنلاين، گزارش كرده است كه عبارت كلمه فيس بوك اواخر سال گذشته حدود يك پنجم از هفت هزار مورد پرونده‌هاي اين شركت را به خود اختصاص داده است.

شبكه‌هاي اجتماعي همچنين نفرت‌هاي ناشي از طلاق را نيز گسترش داده و موجب ايجاد طلاق عاطفي ميان زوج‌هاي آمريكايي شده است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول