پرشین بلاگ مراسم روز وبلاگ را برگزار می کند

سرویس دهنده وبلاگ پرشین بلاگ به مناسبت روز وبلاگ چهارمین مراسم روز وبلاگ برگزار می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این مراسم با محوریت هم نشینی با وبلاگ نویسان به مناسبت روز وبلاگ، در هفته اول شهریور ماه و به صرف افطاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم در دو بخش عمومی و خصوصی برگزار می شود که در بخش عمومی، وبلاگ نویسان از تجربیات وبلاگ نویسی خود صحبت و بهترین وبلاگ ها در همه حوزه ها را معرفی می کنند.

هم چنین بخش اختصاصی این مراسم شامل معرفی وبلاگ های جدید و قدیمی درچهار حوزه ادبیات، فناوری اطلاعات، محیط زیست و روزنوشت خواهد بود.

همچنین به نوشته دبیرخانه همایش روز وبلاگ، باتوجه به اینکه این همایش متعلق به همه وبلاگ نویسان ایرانی با حوزه های مختلف نوشتاری است، علاقمندان می توانند برای بخش معرفی وبلاگ ها به صورت حقیقی با ایمیل دبیر مراسم به نشانی eghlima@gmail.com مکاتبه کنند.

در ادامه هم چنین برای حضور در این همایش می بایست حتما نام، آدرس وبلاگ و آدرس ایمیل تان را در بخش نظرات وبلاگ این همایش به صورت کامنت خصوصی ارسال کنند.

علاوه بر این در خبری دیگر، مهدی بوترابی، مدیر عامل پرشین بلاگ پس از اعلام آمادگی برای فروش این سرویس دهنده، اعلام کرد که تا کنون درخواست بیش از 30 متقاضی دریافت شده و تاییدیه دریافت پیشنهاد و تقاضای اطلاعات تکمیلی نیز به آدرس الکترونیکی آنان ارسال شده است وبه زودی مرحله مذاکره با پیشنهاد دهندگانی که شرایط لازم را دارا می باشند، آغاز می شود.

هم چنین در قسمت اخبار سایت پرشین بلاگ آمده است که به منظور توسعه فعالیت ها در جامعه مجازی و اینترنت، از طراحان و برنامه نویسان حرفه ای تحت وب، از طریق بررسی و مصاحبه حضوری دعوت به همکاری می کند.

اعلام مدیران جدید باشگاه هواداران پرشین بلاگ هم از خبرهای دیگری است که انتشار آن بازتاب‌های متفاوتی داشت.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول