تار لاگ و افزوده شدن امکانات جدید

سرویس دهنده وبلاگ تار لاگ، چند امکان جدید را به ویژگی های سایت خود اضافه کرده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» امکان جدید دریافت فایل پشتیبان از مطالب وبلاگ، به سرویس تارلاگ افزوده شد.

به دنبال این امکان، کاربران می توانند اقدام به ایجاد و ذخیره خروجی پشتیبان از مطالب وبلاگ به روی رایانه خود و هم چنین ارسال فایل پشتیبان و بازسازی وبلاگ کنند.

همچنین از این امکان می توان به منظور انتقال مطالب بین دو سرویس دهنده (وبلاگ های تارلاگ یا سایر سرویس ها)، بازسازی مطالب وبلاگ هنگام از دست رفتن اطلاعات وبلاگ به علت حذف ناخواسته، خرابی و دیگر اتفاق های ناگهانی، استفاده کرد.

ذکر این نکته لازم است که فرمت فایل پشتیبان Atom استاندارد بوده که در صورت داشتن خروجی با این فرمت از سایر سرویس ها (در صورتی که فقط حاوی پست های وبلاگ باشد نه تنظیمات خاص سرویس مربوط) می توان مطالب آن را به وبلاگ خود در تارلاگ و بالعکس انتقال داد.

یکی دیگر از ویژگی های جدید تار لاگ این است که تگ های مربوط به قسمت آمار وبلاگ شامل تغییراتی شده و چند تگ جدید افزوده شده است.

به کمک این ویژگی کاربران می توانند تا قبل از این تاریخ وبلاگ خود را ایجاد کرده اند، به منظور افزوده شدن تگ های جدید و بروزرسانی قالب خود، باید از قسمت قالب وبلاگ در کنترل پنل خود، قالب فعلی خود را دوباره انتخاب کنند، و چنانچه قالب اختصاصی برای خود طراحی کرده اند این تگ ها را باید از قسمت ویرایش قالب به قالب خود بیافزایند.

کاربران می توانند برای دریافت این تگ ها و اطلاع کامل از امکانات افزوده شده به سرویس دهنده وبلاگ تارلاگ اینجا مراجعه نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول