برگزاری مسابقه «8سال دفاع مقدس؛30سال پایداری»

همزمان با فرارسيدن سی امین سالگرد آغاز جنگ تحميلی عليه ايران، مسابقه وبلاگ‌نويسی «هشت سال دفاع مقدس، 30 سال پايداری» برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»  مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبيان و بنياد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همزمان با فرارسيدن 30 سالگرد آغاز جنگ تحميلی عليه ايران مسابقه وبلاگ‌نويسی «هشت سال دفاع مقدس، 30 سال پايداری» را برگزار می کنند.

این مسابقه وبلاگ نویسی  از شنبه 24 مردادماه 1389 آغاز و  تا سه‌شنبه 30 شهريورماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

برخی از موضوعات پيشنهادی این مسابقه معرفی شهدا، جانبازان و ايثارگران، ارائه و تحليل وصيت نامه‌های شهدا، ولايتمداری و رزمندگان دفاع مقدس، ولايتمداری و فرماندهان دفاع مقدس، دشمن شناسی، استكبار‌ستيزی و مقاومت اسلامی، نقش رهبری و وحدت در طول 8 سال دفاع مقدس، تبيين نقش نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس و تبيين نقش زنان در دفاع مقدس اعلام شده است.

يادآور می شود، شرايط شركت در جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی «هشت سال دفاع مقدس 30 سال پايداری»، ساخت وبلاگ در سامانه وبلاگ تبيان «تبلاگ» و ثبت حداقل 10 پست در موضوعات پيشنهادی جشواره است.

بر اساس اعلام، جوايز وبلاگ‌های برتر کمك هزينه سفر حج عمره، كمك هزينه سفر به سوريه، كمك هزينه سفر به عتبات عاليات، كمك هزينه سفر به مشهد مقدس، ربع‌ سكه بهار آزادی و كارت هديه 300 هزار ريالی اعلام شده است و به كليه شركت‌كنندگان در اين جشنواره هديه فرهنگی تبيان شامل كتاب و نرم‌افزار تعلق می‌گيرد.

همچنين، اختتاميه و همايش پايانی اين جشنواره، شنبه سوم مهرماه 1389 همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به صفحه مربوط به این مسابقه در سایت تبیان مراجعه کنید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول