افشای هزینه پروژه‌های فعالیت سایبری علیه نظام توسط وزیر اطلاعات

حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی از در گفت‌وگو با روزنامه ایران، بخشی از توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران را افشا کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» وزیر اطلاعات در بخشی از این گفت‌وگو گفت: فقط بخشی از سرمایه‌گذاری‌های امریکا در جنگ نرم علیه ایران و براندازی نرم طی سال‌های 1991 تا 2010 بالغ بر 17 میلیارد و 700 میلیون دلار است. عمده این ارقام را خود آنها اعلام کرده‌اند. فقط قسمتی از رقم یاد شده در کیس‌های اطلاعاتی به دست آمده است.

در ادامه مصلحی موارد هزینه بودجه‌های تعیین شده را بیان کرد که در این میان تأمین هزینه‌های نفوذ در ایران، آموزش الکترونیکی و مقابله با تمهیدات نظام در فضای مجازی، حمایت از فعال شدن رسانه‌های مجازی و حقیقی علیه نظام، تأمین هزینه پروژه‌های فعالیت سایبری علیه نظام و تأمین هزینه‌های شبکه‌سازی‌های اجتماعی که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای، دفاتر رسانه‌های معروف غربی و یا از طریق فضای مجازی صورت می‌گرفت، جزو مواردی بود که در فضای مجازی اتفاق افتاده است.

گفتنی است وزیر اطلاعات در ابتدای این گفت‌وگو عنوان کرده است که مبالغی که تحت عنوان جایزه به افراد مختلف اعطا شده است، میلیاردها دلاری که سرویس‌های اطلاعاتی آنها در اقدامات پنهان هزینه می‌کنند و کمک‌هایی را که به گروهک‌های تروریستی کرده‌اند در برآورد هزینه ابتدایی لحاظ نشده‌اند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول