«چراغ خاموش» برای دانشجویان همدانی طرح ضیافت اندیشه

بیش از 100 دانشجوی فعال در طرح ضیافت اندیشه استان همدان در مسابقه وبلاگ‌نویسی «چراغ خاموش» شرکت کردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» گروه رسانه و اطلاع رسانی طرح ضیافت اندیشه استان همدان با هدف ترغیب و حمایت از وبلاگ نویسان پس از برگزاری جلسات مستمر به منظور تعیین موضوع و عنوان مسابقه «چراغ خاموش» محورهای این مسابقه را تعیین کرد.

زن ، ریحانه آفرینش (تاثیر رسانه در جایگاه و شخصیت زن در اجتماع)، زندگی دینی در هزاره سوم (نقش رسانه ها در تقابل سنت و مدرنیته) و یهود، ارباب رسانه ها (تاثیر و نقش صهیونیسم جهانی بر رسانه ها) 3 محور اصلی این مسابقه اعلام شده است.

علاوه بر این به منظور توجیه و آشنایی دانشجویان درباره این مسابقه، اولین همایش وبلاگ نویسان برگزار شد و بعد از این همایش همه کسانی که تمایل به شرکت در این مسابقه را داشتند در وبلاگ چراغ خاموش ثبت نام کردند.

لازم به ذکر است در مرحله ارزیابی های اولیه، تعداد 20 نفر از شرکت کنندگان انتخاب و به مرحله نهایی این مسابقه راه یافته اند.

برندگان نهایی، همزمان با مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه همدان در مسجد دانشگاه بوعلی سینا در روز پنج شنبه مورخ 11 شهریورماه اعلام و جوایز این مسابقه با ترتیب کمک هزینه حج عمره، کمک هزینه کربلای معلی و کمک هزینه مشهد مقدس برای نفرات اول تا سوم اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول