کارآفرینی زنان با وبلاگ‌نویسی

براساس پژوهش های انجام شده 13 درصد از زنانی که با اینترنت کار می کنند از وبلاگ نویسان دائمی هستند و 15 درصد از مادرانی که با اینترنت کار می کنند، وبلاگ نویسند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از جهان، این روزها بسیاری از زنان جهان از طریق وبلاگ نویسی کارآفرینی می کنند و وبلاگشان درآمد زایی دارد. موضوع درآمدزایی وبلاگ یکی از اولویت های مهم زنان وبلاگ نویس شده است.

لیزا استون از موسسان بلاگ هر معتقد است که زنان در سراسر جهان علاوه بر استفاده از اینترنت از تکنولوژی های رسانه ای مانند وبلاگ هم استفاده می کنند و بسیاری از این زنان می خواهد از طریق وبلاگ های شان یک کسب و کارراه اندازی کنند.

در کشورهای غربی با برگزاری نشست ها و کنفرانس هایی، کار آفرینی در وبلاگ را به زنان آموزش می دهند و به آنها می آموزند چطور وبلاگ های خود را ارتقا دهند.

در این کنفرانس ها به شرکت کنندگان یاد می دهند که برای ارتقای وبلاگشان کدام محصولات مورد علاقه شان را لینک کنند و برای آن تبلیغ کنند و چطور این موضوعی را در وبلاگ خود ایجاد کنند.

برخی وبلاگ نویسان زن در کارآفرینی مهارت خاصی پیدا کرده اند و توانسته اند چندین اسپانسر هم برای خود پیدا کند.

این درحالیست که چارلین لی پژوهشگر می گوید: «زنان شاغل از وبلاگ شان بیشتر برای از بین بردن احساس ایزوله شدن در زندگی کاری شان استفاده می کنند یا در وبلاگ شان از علاقه های شخصی شان مثل آشپزی، سیاست و… می گویند.»

پارسونز، مدیرعامل یک شرکت برنامه نویسی، درمورد درآمدزایی در وبلاگ می گوید: «در پایان روز باید تصمیم تان را در مورد اینکه چه کسب و کاری را می خواهید دنبال کنید، گرفته باشید. آیا می خواهید از وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید یا از محل آگهی ها یا اینکه فقط برای سرگرمی وبلاگ می نویسید. »

وی در ادامه می گوید: «ما در عصر اینترنت کار می کنیم. در عصر اینترنت هر چیزی را می توانید در وب پیدا کنید.»

گفتنی است یکی دیگر از مسائل زنان وبلاگ نویس علاوه بر کارآفرینی در وبلاگ، یافتن راهی برای بیان توامان مسائل شخصی و کاری در وبلاگ شان است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول