آغاز «انتفاضه سایبری»

پایگاه خبری «نقد نیوز» از تمامی وبلاگ‌نویسان خواست اولویت نخست موضوعات مطالب خود را به مناسبت نزدیک شدن به روز جهانی قدس، در راستای مسئله‌ فلسطین قرار دهند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این حرکت که “انتفاضه‌ سايبري” نامیده شده است، به همت فعالان حاضر در عرصه سايبري به مدت يك دهه از روز 6 شهريور لغايت 15 شهريور آغاز به كار كرده و هدف آن “تشكيل جبهه‌ منسجم سايبري در مقابله با اقدامات و جنايات صيهونيست” اعلام شده است.

یکی از برنامه های این حرکت، تغییر عنوان وبلاگ هاست که بر اساس اعلام 6 و 7 شهريور، انتفاضه سايبري؛ 8 و 9 شهريور، لبيك يا حسين (ع)؛ 10 و 11 شهريور، تخريب قدس = نابودي اسرائيل؛ 12 و 13 شهريور، فاتحان خيبر مي آيند و 14 و 15 شهريور، اتحاد اسلامي، ‌بيداري جهاني تعیین شده است.

هم چنین علاقه مندان می توانند با ارسال نوشته، طرح، كليپ و دیگر قالب های موجود با موضوع انتفاضه و مقابله با صيهونيست به ايميل info@naghdnews.ir در این حرکت شرکت کنند.

«نقد نیوز» از وبلاگ نویسان خواسته است تا در صورت شرکت در این حرکت، نشانی وبلاگ خود را برای درج در فهرست این حرکت به آدرس رايانامه ts@naghdnews.ir ارسال کنند.

برای اتحاد بیش تر در این حرکت، می توانید با مراجعه به اینجا و اینجا، کدهای مربوط به لوگوی سه گوش و نوار بالای وبلاگ را دریافت کنید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول