بیانیه شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب به مناسبت روز قدس

«شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، بیانیه ای را در 6 بند تنظیم و منتشر کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» متن این بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس امسال سی و یکمین سالگرد نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس است. روزی که یادآور نام و یاد امام راحل است. همو که ملت ما را از یوغ طاغوت رهایی بخشید و افق تازه‌ای پیش روی همه‌ی ملت‌ها گشود. همو که ملت‌های مستضعف جهان را به پایداری در برابر استکبار فراخواند و اتحاد امت اسلامی را راهکار جلوگیری از نفوذ غرب در میان مسلمانان دانست.

1- ما وحدت اسلامی را نه فقط یک تاکتیک، بلکه راهبردی اسلامی می‌دانیم و در برابر سیاست‌های تفرقه‌افکنانه‌ی استعمار و استکبار در میان شیعه و سنی ایستاده‌ایم. موج توسعه خشونت و کشتار چه به اسم شیعه باشد و چه اهل سنت، تنها یک متهم دارد و آن استکبار است.

2- ما ملی‌گرایی‌یی را که بخواهد مرزهای اعتقادی و موازین اصیل اسلامی را نادیده بگیرد و اتحاد امت اسلامی را از اولویت بیندازد را حکوم می‌کنیم و آن را یک راهبرد غلط می‌دانیم و شعار غیر اسلامی «نه غزه، نه لبنان؛ جانم فدای ایران» را انحرافی از موازین امام خمینی (ره) می‌دانیم.

3- راهبرد اساسی ما در مساله فلسطین، برگزاری همه‌پرسی میان ساکنان اصیل این سرزمین است و ما راه صیانت از حقوق مردم فلسطین را در مقاومت همه‌جانبه علیه منافع صهیونیست‌ها می‌دانیم.

4- جنگ 33 روزه علیه مقاومت اسلامی لبنان و جنگ 22 روزه علیه مردم غزه و شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی نشان داد که دولت نامشروعی که پایه‌های خود را بر خون مظلومان فلسطینی بنا کرده باشد، قطعاً سست است و حکومت‌های استکباری با ظلم برپا نخواهند ماند. و این آینده محتوم جبهه کفر است.

5- عراق و افغانستان و یمن و لبنان و چچن و کشمیر و دیگر کشورهای اسلامی که بند اسارت و ظلم استکبار هستند، همچون فلسطین عزیزان این امت هستند و باید برای آزادی‌شان کوشید. از دولت‌های اسلامی می‌خواهیم تا حمایت همه‌جانبه‌ی خود را از این مسلمانان اعلام کنند و ندای مظلومیت‌شان را پاسخی در خور دهند.

6- ما اعضای شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی با حضور خود در راهپیمایی روز قدس یاد امام خمینی را گرامی داشته و بیعت خود را با رهبر عزیزمان تجدید می‌کنیم. همچنین نسبت به جریاناتی که بخواهند آرمان آزادی قدس شریف را مخدوش کنند، اعلام انزجار می‌کنیم و آماده اطاعت امر ولی‌امر هستیم.

به امید شکست جبهه کفر و التقاط و تحجر
و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت حجت ابن الحسن
شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول