آموزش 1500بسیجی در کرمانشاه

كارگاه توانمندسازي بسيجيان در فضاي مجازي و ظرفيت‌سازي بسيج براي تربيت رزمندگان فضاي مجازي‌ در تالار كانون بسيج جوانان كرمانشاه آغاز به كار كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كرمانشاه ظهر امروز در مراسم افتتاحيه اين كارگاه اظهار داشت: در اين دوره يك ماهه بيش از يك هزار و  500 نفر از بسيجيان خواهر و برادر محلات و حوزه‌هاي مختلف شهري تحت آموزش توانمندسازي فضاي مجازي قرار گرفته و علاوه بر تهديدات و فرصت‌ها با توانمندي‌هاي نظام، بسيج و سپاه در عمليات سايبري آشنا خواهند شد.

سيد‌قاسم جاسمي افزود: در اين دوره كارگاه‌هاي مختلف سايبري، امنيت در فضاي مجازي، تهديدات و توانمندي‌‌‌ها، وبلاگ‌نويسي و موارد مرتبط به بسيجيان آموزش داده مي‌شود.

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه نبي‌اكرم (ص) استان كرمانشاه نيز در اين مراسم گفت: امروز بايد بپذيريم در وسط ميدان نبردي با نام فضاي مجازي و سايبر هستيم و بايد بتوانيم در اين ميدان نيز همانند ميادين ديگر پيروز و فاتح ميدان باشيم.

حسن موحد افزود: عرصه جنگ نرم عرصه غريبي است و گستردگي و شيوه آن با نبردهاي ديگر بسيار متفاوت است و براساس روحيه و توان بسيجي شما رزمندگان عرصه سايبر مطمئنا قله‌هاي آن را فتح خواهيم كرد زيرا هرجا بسيج به ميدان آمد، ارزش‌ها، اعتقادات و باورهاي بسيج بر همه چيز و همه كس پيروز شد و بسيجي فاتح ميدان شد.

وي ادامه داد: در اين دوره از وجود بهترين اساتيد و كارشناسان عرصه سايبر و فضاي مجازي استفاده كرده‌ايم و در اين دوره بيش از ‌‌هزار و 500 بسيجي درقالب دوره‌هاي كارگاهي دوروزه با توانمندي‌هاي نظام و بسيج در عرصه مجازي در كنار تهديدات آشنا مي‌شوند.

موحد افزود: در مرداد ماه نخستين دوره توانمندسازي و شناخت ظرفيت‌هاي فضاي مجازي را براي مسئولان فرهنگي و اجتماعي نواحي و رده‌هاي مقاومت استان برگزار كرديم كه خوشبختانه نتايج بسيار قابل توجهي داشت.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد حضور بسيج در عرصه مجازي منجر به تطهير فضاي فكري، رواني، فرهنگي و اجتماعي جامعه در فضاي اينترنت شود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول