غرفه آموزش وبلاگ‌نویسی در نمایشگاه قرآن کریم

مركز توسعه فناوري اطلاعات وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامي در نمايشگاه بين المللي قرآن كريم سرويس وبلاگ‌نويسي قرآني ارائه كرده است كه بازديدكنندگان مي‌توانند با حضور در غرفه اين مركز، وبلاگ نويسي و تهيه وبلاگ را آموزش ببينند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ستاد خبري هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم، مركز توسعه فناوري اطلاعات وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامي در نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم سرويس وبلاگ‌نويسي قرآني ارائه كرده است كه بازديد كنندگان مي‌توانند با حضور در غرفه اين مركز وبلاگ‌نويسي و تهيه وبلاگ را آموزش ببينند.

علي گوهري مسؤول غرفه انجمن وبلاگ‌نويسان قرآن وابسته به مركز توسعه فن‌آوري اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كارشناس وبلاگ‌نويسي قرآني با توضيح عملكرد و وظيفه كارشناسان اين غرفه گفت: سرويس وبلاگ‌نويسي قرآني با عنوان انجمن وبلاگ نويسان قرآني از روز دوم نمايشگاه كار خود را آغاز كرده است كه قرار است در سال‌هاي آينده با امكانات بيشتري ادامه پيدا كند.

كارشناس وبلاگ‌نويسي قرآني درباره توسعه وبلاگ‌هاي قرآني ديني در فضاي مجازي به اين نكته اشاره كرد كه اولين قدم براي توسعه وبلاگ‌نويسي قرآن تبليغ در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه است و به طور كلي كساني كه با حوزه فرهنگ سر و كار دارند مي‌توانند به توسعه وبلاگ‌نويسي قرآني كمك كنند.

وي افزود: دومين راه در اين مسير بالا بردن قابليت‌ها و امكانات سرويس ارائه دهنده وبلاگ قرآني است كه براي جذب كاربران دنياي مجازي يكي از ضروري‌ترين نكات محسوب مي‌شود.

به گفته گوهري امكانات در سرويس دهنده وبلاگ در جذب وبلاگ‌نويس بسيار موثر است و وقتي شخص مي‌بيند كار با يك سرويس دهنده وبلاگ، آسان و ساده است به طور حتم به سوي آن جذب خواهد شد.

انجمن وبلاگ‌نويسان قرآني هر روز پيشرفت‌هاي خاصي را در برنامه‌هاي خود پيش‌بيني كرده است كه يكي از آنها فضاي مجازي چند مگابايتي براي آپلود تصاوير بدون استفاده از سرويس‌هاي ديگر موجود در فضاي اينترنت است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول