«تارلاگ» هم انجمن هوادارانش را افتتاح کرد

سرویس دهنده “تارلاگ”، سیستم نظرات خود را ارتقا و اقدام به افتتاح باشگاه هواداران خود کرد.

به گزارش« وبلاگ نیوز» تغییراتی مانند امکان درج شکلک هنگام ارسال نظر، نمایش Gravatar افراد نظر دهنده و امکان پیگیری پاسخ های نظرات توسط ایمیل در قسمت نظرات این سرویس اعمال شد.

علاوه بر این باشگاه هوادارن تارلاگ با هدف گردآوری کاربران تارلاگ در یک مکان، ارائه نظرات و پیشنهادات و ایده های خود در رابطه با نقاط ضعف و قوت تارلاگ، ارتباط و تبادل نظر کاربران با یکدیگر افتتاح شد.

همه کاربران تارلاگ برای عضویت در این باشگاه، کافیست از طریق کنترل پنل کاربری خود و قسمت داشبورد، در بخش عضویت در وبلاگ های دیگر با درج نام وبلاگ برابر fans در قسمت مربوطه، اقدام به ارسال پیشنهاد عضویت در این وبلاگ کرده تا پس از تایید، جزو نویسندگان این وبلاگ شوند.

کاربران می بایست پس ازعضویت در وبلاگ هواداران تارلاگ، در اولین پست خود در این وبلاگ، دلیل انتخاب تارلاگ به عنوان سرویس دهنده وبلاگ خود را بیان کرده و در ادامه در پست های بعدی ضمن تبادل نظر و بحث با سایر اعضا، ایده ها و نظرات خود را در مورد این سرویس و تجربه وبلاگ نویسی با تارلاگ را عنوان کنند.

همچنین تمامی اعضا برای حمایت از تارلاگ و باشگاه هواداران، می توانند لوگویی را با سلیقه خود طراحی و همراه با لینک به وبلاگ هواداران تارلاگ و یا تنها لینک این باشگاه با عنوان “باشگاه هواداران تارلاگ” را در وبلاگ و سایر صفحات اینترنتی خود درج کنند.

برای دیدن وبلاگ باشگاه هواداران تارلاگ اینجا کلیک نمایید.

علاوه بر این به گفته مدیران این سرویس دهنده چند اشکال فنی در این سرویس مشاهده شد که با پیگیری‌های مدیران تارلاگ، مشکلات برطرف شده است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول