راه اندازی سرویس جدید «فروشگاه من» در جوان بلاگ

جوان بلاگ در تازه ترین امکان ارائه شده، سرویس جدید فروشگاه من را برای استفاده کاربران خود راه اندازی کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» جوان بلاگی ها می توانند در پنل مدیریتی وبلاگ خود با ثبت نام در این سرویس جدید، «فروشگاه من» را برای کاربری خود فعال نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.

با استفاده از این امکان جدید، کاربران جوان بلاگ می توانند به کسب درآمد با استفاده از تبلیغات هوشمند و بدون به هم ریختن چهره وبلاگ خود بپردازند.

تبلیغ محصولات پایین مطالب وبلاگ به طور متناوب پخش می شوند و بینندگان وبلاگ با کلیک بر روی آن و تکمیل پروسه خرید محصول مورد نظر، موجب کسب درآمد برای کاربران خواهند شد.

همچنین کاربران همواره در پنل فروشگاه خود می توانند نسبت به مشاهده میزان فروش فروشگاه خود، درآمد و پورسانت کسب شده خود، پیگیری وضعیت سفارش ها با جزئیات و همچنین میزان فروش محصولات مختلف خود اقدام نمایند.

طبق اعلام، هنگاهی که درآمد شما از فروشگاه خود به حد معینی برسد، مدیران جوان بلاگ اقدام به واریز درآمد کاربران به حسابتان خواهند کرد. البته کاربران همیشه می توانند گزارش پرداخت هایی که به کاربران شده است را در پنل وبلاگ خود مشاهده نمایند.

این طور که پیداست تمامی پرداخت ها از طرف سرویس وبلاگ فارسی جوان بلاگ و بخش تجارت الکترونیک شرکت توسعه فناور جوان میزبان تضمین شده و واریزی ها به حساب کاربران، شنبه هر هفته برای سفارشات با وضعیت “توزیع شده” انجام خواهد شد.

کاربران جوان بلاگ می توانند برای استفاده از این امکان وارد پنل کاربری شوند و پس از فعال سازی به بخش “فروشگاه من” مراجعه نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول