افزایش تعداد وبلاگ‌های مادرانه

هرچند مطالب مندرج در وبلاگ‌های مادرانه از اهمیت چندانی برخوردار نیست، با این حال چنین فضاهای مجازی را مکان مناسبی برای تبلیغات اینترنتی به‌شمار می‌آورند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایتنا، اگرچه به طور قطع در گذشته نیز زنان خانه‌داری که به وبلاگ‌نویسی می‌پرداخته‌اند کمابیش وجود داشته ولی آمار اخیر حاکی از آن است که رشد وبلاگ‌هایی که مطالب آنها توسط یک «مادر» تهیه می‌شود، در حال افزایش است.

در این وبلاگ‌ها به موضوعات روزمره و کم‌اهمیتی که در زندگی روزانه پیش می‌آید پرداخته می‌شود؛ از آشپزی و دستور پخت شیرینی گرفته تا بچه‌داری و نظافت منزل.

هرچند در این وبلاگ‌ها اغلب به موضوعات مهم اقتصادی، سیاسی و مانند آن پرداخته نمی‌شود و معمولاً از مباحث کلان در آنها خبری نیست، با این حال چنین وبلاگ‌هایی چشم فعالان عرصه تبلیغات را به خود خیره کرده است.

در واقع وب‌نوشته‌های مادرانه ارزش بسیاری زیادی برای آگهی‌دهنده‌های اینترنتی دارد زیرا این وبلاگ‌ها علاوه بر اینکه از نوعی محبوبیت خاص برخوردار هستند، مطالب قابل اعتمادی ارائه می‌نمایند.

یه گزارش بی‌بی‌سی به عنوان مثال گروه بازاریابی فیلم انیمیشنی Despicable Me برای اولین بار، علاوه بر شیوه‌های سنتی تبلیغ فیلم، به استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی آورده است.

از جمله این شبکه‌ها می‌توان به فیس بوک، توییتر و به ویژه سایت‌های متعلق به پدران و مادران وبلاگ‌نویس در آمریکا اشاره کرد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول