تجليل از وبلاگ‌نويسان برتر جشنواره رضوی در شبكه قرآن و معارف سيما

نفرات برگزيده جشنواره وبلاگ‌، سايت و نرم‌افزار رضوی در مراسم اختتاميه هشتمين جشنواره بين‌المللی فرهنگی هنری‌ امام رضا(ع) در ايام «دهه كرامت»(17 تا 27 مهرماه 89) معرفی و در برنامه‌های تلويزيونی شبكه قرآن و معارف سيما معرفی و تجليل می‌شوند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، “احمد طوبايی” مدير شبكه تلويزيون اينترنتی و پايگاه اطلاع‌رسانی امام رضا(ع) و دبير جشنواره وبلاگ‌نويسی و جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال در گفت‌وگو با ايكنا با بيان اين مطلب گفت: پيرو توافقی كه با مدير شبكه قرآن و معارف سيما صورت گرفته است، وبلاگ‌نويسان، صاحبان وب‌سايت و توليدكنندگان نرم‌افزارهای رضوی كه بتوانند در جشنواره وبلاگ‌نويسی و جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال مقام كسب كنند، در برنامه‌های تلويزيونی شبكه قرآن و معارف معرفی و تجليل می‌شوند.

وی افزود: افرادی كه می‌خواهند در اين جشنواره ملی شركت كنند تا پايان شهريور ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به وب‌سايت «www.imamrezatv.ir» ثبت‌نام كنند؛ البته جزئيات مربوط به نحوه شركت در مسابقه نيز در اين پايگاه ذكر شده است.

طوبايی در بخش ديگری از سخنانش تصريح كرد: بررسی آثار ارسالی از ابتدای مهر ماه 89 شروع می‌شود و طی دو هفته پايان می‌پذيرد؛ نفرات برگزيده نيز در برنامه تلويزيونی ويژه در شبكه قرآن حضور می‌يابند و وبلاگ‌، سايت و يا نرم‌افزار توليدی آنان معرفی می‌شود.

مدير شبكه تلويزيونی اينترنتی امام رضا(ع) در ادامه عنوان كرد: با اينكه جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود ولی وبلاگ‌نويسان و توليدكنندگان نرم‌افزارهای رضوی خارج از كشور كه آثارشان را به زبان فارسی منتشر كرده‌اند، می‌توانند در جشنواره ثبت‌نام نمايند.

وی تشريح كرد: افرادی كه در پايگاه اينترنتی امام رضا(ع) ثبت‌نام كنند كدی شش رقمی دريافت می‌كنند، در طی مراسم اختتاميه جشنواره به قيد قرعه به تعداد زيادی از افرادی كه در اين پايگاه ثبت‌نام كرده‌اند جوايزی تعلق خواهد گرفت كه اين هدايا با توجه به كد شش رقمی ثبت‌ شده به اعضای انتخاب‌شده تقديم می‌شود.

طوبايی در پايان تأكيد كرد: پنجمين جشنواره وبلاگ‌نويسی رضوی و دومين جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های ديجيتال از سری برنامه‌های هشتمين جشنواره بين‌المللی فرهنگی هنری‌ امام رضا(ع) است؛ اين جشنواره به‌مناسبت ميلاد باسعادت عالم آل محمّد(ص)، حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه كرامت، با هدف به كارگـيری فناوری‌هـای جديد در ترويج و توسعه فرهنگ رضوی ‌برگـزار می‌شود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول