اعتراض وبلاگ‌نویسان مسلمان به تمدن «مغول‌ها»

در پي توهين عده‌اي هتاك به كتاب آسماني جهان، قرآن كريم، گروه‌ها و تشكل‌هاي وبلاگي و مجازي با انتشار بيانيه و حركت‌هاي مختلف، اين اقدام را به شدت محكوم كردند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» پايگاه اطلاع رساني مركز بررسي جرايم سازمان يافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي (گرداب) با انتشار بيانيه‌اي، اقدام گستاخانه استکبار جهانی در آتش زدن قرآن کریم را محکوم کرده و از حق جویان عالم خواست نسبت به آن واکنش نشان دهند.

در بخشي از اين بيانيه آمده است:

با وجود تمام اقدامات خصمانه امریکا و صهیونیسم علیه اسلام، مسلمانان هرگز راه مقابله به مثل را پیش نگرفته و طبق آموزه های رحمانی قرآن کریم که انبیای الهی از جمله حضرت عیسی و موسی علیهم السلام را تأیید کرده است، با نهایت احترام با پیروان ادیان آسمانی برخورد نموده اند.

هم‌چنين شبكه ارتباطي مجاهدان مجازي، آمادگي خود را براي اجراي حكم شرعي هتاكان قرآن كريم اعلام كرده است و پيشنهاد مي‌دهد متن زير براي خبرگزاري‌هاي دولتي امريكا ارسال شود:

چنگیز دوباره زنده شده، مغول ها برگشته اند. دوباره علم می سوزانند. چهارصد سال ادعای تمدن غرب به باد فنا رفت! قرآن را خدا حافظ است. این ایالات متحده ی آمریکا بود که در آتش سوخت.

علاوه بر اين پايگاه وبلاگ نويسان ارزشي هم در محكوميت اين اقدام ضد ديني، بيانيه‌اي را منتشر كرده است كه در بخشي از آن آمده است:

وبلاگ نویسان مسلمان هم می توانند خروش وبلاگی راه بیاندازند و بر هتاکان بتازند. غربی ها باید بدانند که اگر آنها به دین ما تعرض کنند ما دنیای آنها را به آتش خواهیم کشید. سکوت دیگر جایز نیست، باید بپا خواسته از مقدساتمان دفاع کنیم.

علاوه بر اين وبلاگ «كاتب باشي» با راه‌اندازي يك موج وبلاگي، از تمامي وبلاگ‌نويسان خواست تا پيرامون اين موضوع بنويسند.

محمدعلي محمدي در اين‌باره مي‌نويسد:

انگار که بی تفاوتی، نشنیده ای صدای مردی که فریاد جاهلیت سر داده است؟ نشنیده ای که می خواهد حیثیتت را ، اعتقادت را بسوزاند؟ شنیدی و تنت نلرزید، آرام وخموش نشسته ای! نمی خواهی برخیزی و فریاد بزنی؟! برخیز مسلمان که اکنون تمامی آزادگان برخاسته اند برخیز و قلم به خون بزن ، بنویس از میان ظرف مدرنیته جهالت لب ریز شده  که می خواهند قرآن کتاب آسمانی مسلمانان را بسوزانند، برخیز مسلمان چیزی بگو، حرفی بزن.

محكوميت و خروش مردم مسلمان سراسر دنيا نسبت به اين واقعه تلخ هم‌چنان ادامه دارد و وبلاگ‌نويسان و فعالان جوامع مجازي هم نسبت به اين اتفاق سازماندهي شده سكوت نكرده‌اند.

اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.
انتهاي پيام/.

One comment

  • با سلام وخسته نباشيد
    من اين اقدام چند حيوان را محكوم ميكنم ودعا مي كنم كه خدا سزاي عملشون رو در همين دنيا به زودي برسونه
    الهم عجل لوليك الفرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول