پیشنهاد یک وبلاگ‌نویس برای نام‌گذاری «روز قرآن»

در پی اهانت به قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا واحدی، نویسنده وبلاگ «لبگزه»، پیشنهاد داد تا در مقابله با این اهانت برنامه ریزی شده، به ابتکار جمهوری اسلامی ایران روزی به عنوان «روز قرآن» معرفی شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» نویسنده وبلاگ «لبگزه» در نوشته اخیر خود که به مناسبت اهانت به قرآن کریم ارسال کرده است، ضمن اعتقاد بر این موضوع که “این کار رونق بیشتر دین اسلام را در سراسر جهان پی خواهد داشت”، پیشنهاد داد تا یک روز به ابتکار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قرآن معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی در این باره می نویسد:

خوب است جمهوری اسلامی ایران با اعلام مقام معظم رهبری ابتکار تاسیس روز جهانی قرآن را به دست بگیرد و محور اتحاد جهان اسلام شود. بیایید در وبلاگ‌هایمان روز جهانی قرآن را پیشنهاد بدهیم.

این وبلاگ‌نویس در نوشته بعدی خود ضمن ارائه 6 دلیل برای این پیشنهاد، می‌نویسد:

دون تردید مسلمانان جهان در این خیزش عمومی علیه امریکا و صهیونیزم حول این محور جمع می‌شوند، حتی اگر سردمداران وابسته‌شان نخواهند. انشاء الله

گفتنی است علاوه بر این، تجمع‌ها و تشکل‌های رسمی و غیر رسمی فضای مجازی با انتشار بیانیه‌های متفاوتی انزجار خود را از این موضوع ابراز کرده است.
انتهای پیام/.

One comment

  • هم روز قرآن داریم و هم ماه قرآن این وسط چیزی که کم داریم عمل به قرآن است که هر لحظه مان باید به آن عمل کنیم.اینکه دیگران از عمل به قرآن از ما جلو افتادند و ما تئوریهای 50 سال پیش آنها را در جمهوری اسلامی پیاده کردیم و داریم می کنیم تئوریهاییکه خودشان الان قبول ندارند.دارند بانکداری بدون ربا را در انگلیس تجربه می کنند ولی آنرا به اسلام نسبت نمی دهند . طب قرآنی ایرانی را رواج می دهند ولی اسمی از اسلام و ایران نمی آورند و می دانند اگر ما به قرآن عمل کنیم از آنها جلو می افتیم لذا با اصل قرآن می جنگند غافل از اینکه قرآن در زندگی ما فقط تقدس و قسمش کاربرد دارد..ما نومن به بعض و نکفر به بعض هستیم و برای همین قرآن تاثیری در زندگی ما ندارد.به جای ظاهر بیایم به باطن و عمل فکر کنیم .نسخه ای که بهترین دکتر بنویسد تا از داروهایش استفاده نشود تاثیری ندارد. هروقت به جای نفس خدا راگذاشتیم آنوقت ما آقای جهان می شوییم.مال حرام پایه هرچه گناهست چرا روحانیون و صدا و سیما از این مقوله کمتر بحث می کنند چون خودشان سر در آخور حرام دارند و بیت المال را مال خودشان می دانند.اما تا دلت بخواد از احکامی که ضرری برای آنها ندارد .زبان می چرخانند و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول