برگزاري جشنواره وبلاگ‌نويسي «حريم پاکي‌ها»

جشنواره وبلاگ‌نويسي «حريم پاکي ها» با محوريت حجاب و عفاف به همت واحد فرهنگي مجتمع آموزش عالي کوثر تهران، وابسته به تبليغات اسلامي استان تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» سراج پور، مسئول فرهنگي کوثر با اعلام اين خبر به روابط عمومی اداره کل تبلیغات تهران گفت:‌ اين جشنواره با تمركز و گرايش موضوع فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، برگزار مي‌شود.

سراج پور در ادامه با اشاره به لزوم جهاد مجازي همراه با جهاد عملي براي رفع مظاهر بدحجابي گفت: امروزه كه مظاهر تمدن جهان، خصوصاً پيشرفت‌ علوم، اذهان و قلوب‌ را مسخر ساخته است، افراد وگروه‌هاي مغرض، يا كم‌‌اطلاع و يا ساده‌لوح ، مي‌كوشند كه دين اسلام را مخالف و مخرب زندگي و پيشرفت معرفي كنند. از جمله اين تهمت ناروا كه اسلام زن را با حجاب از حقوقش محروم ساخته و احترامي براي زن قايل نيست. در حالي كه اين دين اسلام بود كه براي اولين بار زن را به مقام ارجمندش رساند و حقوق حقه‌اش را بيان و به پاسداشت آن‌ها تأكيد كرد.

وي ادامه داد: به همين منظور براي حضور فعال طلاب وبلاگ ‌نويس، مسابقه‌اي از طرف واحد فرهنگي کوثر برگزار مي‌شود كه محورهاي آن شامل موضوعات حجاب و عفاف است.

مسئول فرهنگي کوثر افزود : وبلاگ‌هاي شركت كننده درابعاد فني، محتوايي، پيوندها و به روز بودن، جلوه ظاهري و پست‌هاي توليدي وبلاگ‌نويس مورد بررسي داوران قرار خواهد گرفت و شركت‌كنندگان در انتخاب نوع سرويس‌دهنده وبلاگ آزاد خواهند بود.

علاقه‌مندان براي شركت در مسابقه مي‌توانند در قسمت نظرات سايت کوثر به نشاني http://www.kosar.ac.ir آدرس وبلاگ خود را ذكر كنند.

گفتني است زمان ارسال آدرس وبلاگها تا پايان روز پنجشنبه 15 مهرماه خواهد بود و اسامي برندگان هفدهم مهرماه همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول