تمدید مهلت شرکت در «مداد نو»

دبیر جشنواره مداد نو از تمدید مهلت ارائه آثار در اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی طلاب اصفهان خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، یونس غفاری، مسؤول واحد تبلیغات و انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: با توجه به استقبال طلاب اصفهانف زمان ارائه اثر در نخستین دوره جشنواره و مسابقه وبلاگ‌نویسی مداد نو تا 15 مهر ماه تمدید شد.

وی جهت‌دهی و جریان‌سازی در سطح اینترنت، افزایش حجم صفحات فرهنگی و مذهبی در گستره وب، تقدیر و تجلیل از فعالیتهای انجام گرفته در این زمینه را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست و افزود: طلاب وبلاگ‌نویس در این مدت فرصت دارند با بارگذاری مطالب جدید در وبلاگ‌های خود و معرفی آن به این واحد، نسبت به نام نویسی در این جشنواره اقدام کنند.

غفاری ادامه داد: بررسی آثار اراده شده به این جشنواره از هفدهم مهرماه آغاز خواهد شد و نتایج آن در مراسم ولادت امام رضا (ع) که بیست و هفتم مهر در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

وی ابراز داشت: طلاب وبلاگ‌نویس اصفهانی می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی http://www.medadeno.ir نسبت به نام‌نویسی و تکمیل اطلاعات خود در این زمینه اقدام کنند.

غفاری تشکیل وبلاگ و آموزش اولیه در زمینه وبلاگ‌نویسی برای طلاب مبتدی را از جمله فعالیت‌های دبیرخانه این جشنواره دانست و بیان داشت: علاوه بر راهنمایی‌های حضوری، آموزش راه اندازی وبلاگ و نیز برخی ابزارهای وبلاگ‌نویسی نیز در پایگاه مداد نو قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: هزینه سفر به کربلا و عتبات معلا، یک دستگاه لپ تاپ و جوایز ارزنده دیگری به نفرات برتر این مسابقه اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول