برگزاری جشنواره «دفاع مقدس» در يزد

اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی دفاع مقدس، دی‌ماه 89 در يزد برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايكنا، اين جشنواره در 5 بخش وبلاگ‌نويسی، فوتوبلاگ، راديو اينترنتی، ويدئو اينترنتی و مجله الكترونيكی برگزار می‌شود.

همچنين موضوعات اين جشنواره شامل 13 موضوع معرفی جانبازان، شهدا و ايثارگران يزدی، خاطرات جذاب از نقش رزمندگان يزدی در دفاع مقدس، ارائه و تحليل وصيت‌نامه‌های شهدای دوران دفاع مقدس استان يزد، نقش رزمندگان يزدی در عمليات مختلف در دفاع مقدس، ولايتمداری و رزمندگان دفاع مقدس، ولايتمداری و فرماندهان دفاع مقدس، نقش رهبری و وحدت در طول هشت سال دفاع مقدس، تبيين نقش نوجوانان و جوانان يزدی در دفاع مقدس، تبيين نقش زنان يزدی در دفاع مقدس، معرفی كتاب‌های ارزشمند در زمينه دفاع مقدس بالاخص كتب منتشره در زمينه نقش رزمندگان استان يزد در دفاع مقدس، ارائه دستاوردهای دفاع مقدس در ابعاد گوناگون دفاعی و نظامی و … است.

همچنين به‌طور كلی همه موضوعات در عرصه‌های مختلف فرهنگی، مهندسی، مخابرات، پزشكی و غيره كه در زمينه نقش رزمندگان استان يزد در دفاع مقدس می‌تواند از جمله موضوعات در اين جشنواره باشند.

بخش ويژه «شهدای محله‌ها» از موضوعات ديگر اين جشنواره است.

هدف از برگزاری اين جشنواره رشد آموزش فرهنگ دفاع مقدس در ميان وبلاگ‌نويسان، ترويج وبلاگ‌نويسی پيرامون همايش بزرگ دفاع مقدس، ايجاد علاقه برای ترويج فرهنگ دفاع مقدس، توسعه حضور دفاع مقدس در فضای مجازی و استفاده از امكانات فضای مجازی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان شده‌است.

اين جشنواره از سوی اداره‌كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان يزد و با حمايت گروه پيشگامان كوير و بانك انصار يزد با ارائه جوايزی شامل كمك هزينه سفرهای زيارتی حج عمره، عتبات عاليات و … نيز محصولات الكترونيكی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شركت در اين جشنواره استانی می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر و شركت در جشنواره به پايگاه اينترنتی www.pelaak.ir مراجعه كنند.

گفتنی است؛ آخرين مهلت ارسال آثار تا پايان آذرماه و داوری آثار اول دی‌ماه عنوان شده‌است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول