جشنواره یک سالگی سایت «قالب من»

سایت قالب من به مناسبت گذشت یکسال از راه اندازی اولین سایت تخصصی طراحی قالب های وبلاگ و وب سایت، اقدام به برگزاری یک جشنواره نموده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» گروه طراحی قالب من پس از گذشت 4 سال از فعالیت خود در زمینه طراحی و توسعه وب سایت ها و پرتال ها، هنرهای دیجیتال و طراحی گرافیک و تبلیغات، سال گذشته تصمیم بر راه اندازی وب سایت تخصصی طراحی و اجرای گرافیک انواع قالب های وب سایت گرفت و در کنار آن طراحی منحصربفرد قالب های وبلاگ، اقدام به برگزاری یک جشنواره نموده است.

از جمله خدمات سایت قالب من ارائه قالب های وبلاگ بصورت رایگان و سفارشی، طراحی و پیاده سازی انواع قالب های وب سایت برای سیستم های مدیریت محتوای رایگان، فروشگاهی، خدماتی، سرگرمی، نرم افزاری و … را می توان نام برد.

در جشنواره یک سالگی «قالب من» تا 15 مهرماه 89 فرصت دارید در ازای انجام هر سفارش طراحی قالب وبلاگ و وب سایت، از مزایایی چون 30 درصد تخفیف در هزینه انجام سفارشات طراحی قالب، ثبت دامنه ir. رایگان برای کلیه قالب های سایت و وبلاگ، نمایش بنر از سایت یا وبلاگ شما به مدت 2 هفته در بخش تبلیغات سایت، استفاده از آخرین تکنولوژی های استاندارد کدنویسی در طراحی قالب ها، ارائه زیباترین طرح های گرافیکی مطابق با سلیقه شما، پشتیبانی یکساله از کلیه قالب های طراحی شده بهره مند شوید.

برای اطلاع از جزئیات این جشنواره و چگونگی شرکت در آن اینجا کلیک نمایید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول