اخبار خود را از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال منتشر کنید!

برنامه‌های ویژه پایگاه خبری «وبلاگ نیوز» به منظور پوشش کامل اخبار مرتبط با حوزه کاری این پایگاه در چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» علاقه‌مندان به پیگیری اخبار، می‌توانند همه روزه با مراجعه به صفحه «آخرین اخبار چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال»، از مشروح آخرین اتفاق‌های رخ‌داده در این رویداد فرهنگی مطلع شوند.

هم‌چنین برای اطلاع از اخبار کوتاه و جزیی این نمایشگاه می‌توانید حساب کاربری ما را در مینی‌بلاگ وی ویو دنبال کنید.

اگر هم در این مینی‌بلاگ عضو نیستید، می‌توانید خوراک آن را در نرم‌افزارهای فیدخوان خود اضافه کنید و اخبار را به صورت مرتب دریافت کنید.

اما در صورتی که به نمایشگاه مراجعه کردید و به موضوع خاصی برخورد داشتید که قابل انتشار بود، خبر خود را حتما به شماره 30007650001088 به صورت پیامک ارسال کنید تا در حساب مینی‌بلاگ این پایگاه ویژه نمایشگاه منتشر شود. «وبلاگ نیوز» این اطمینان را به شما می‌دهد که شماره شما محفوظ خواهد ماند.

لازم به ذکر است به یک نفر از افراد ارسال کننده خبر به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

در صورت وجود خبر تفصیلی هم می‌توانید با ستاد خبری پایگاه، مستقر در چهارمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با رایانامه dmf@weblognews.ir تماس بگیرید و اخبار خود را در این‌جا منتشر کنید.

گفتنی است پایگاه خبری-تحلیلی وبلاگ نیوز به منظور حفظ انرژی و سرمایه، حضور در نمایشگاه بین المللی مطبوعات را به حضور به چهارمین آوردگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال ترجیح داده است. اما ستاد خبری این پایگاه در نمایشگاه به صورت دائم برای پوشش هر چه بهتر اخبار و رویدادها مستقر هستند.

One comment

  • محمود

    اینجا(نمایشگاه) خیلی بی در و پیکره!آدم به سختی جای مورد نظرشس رو پیدا می کنه.

    =باتشکر از اینترنت مجانی تمپلیت جنریتور!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول