مبانی مذاکره در فضای مجازی

به گزارش «وبلاگ نیوز»، کارگاه مبانی مذاکره در فضای مجازی یکشنه بعد از ظهر در محل نشست های چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در مصلی تهران برگزار شد.

در این کارگاه شایسته مهر به توضیح و تببین اصول کلی موفقیت مذاکره  در فضای مجازی پرداخت.

وی اطلاعات، قدرت و زمان را از نکات برجسته در مذاکره دانست و بیان داشت: در مذاکره فضای آنلاین و غیر آنلاین تفاوت چندانی ندارد ولی خصوصا این که در این فضا شما در مدت بسیار کوتاهی می توانید کسانی که به شما در بعضی مسائل و موضوعات همفکر و همراستا هستند را پیدا کنید و بر سر موضوعات مورد علاقه ی خود با آنها به رد و بدل اطلاعات بپردازید.

وی افزود: با توجه به ویژگی های فضای مجازی، فضای مجازی بر فضای حقیقی برتری نسبتی  دارد چرا که هزینه ی زمان آشنایی با افراد و فعالان فضای حقیقی که با اهداف و نیازهای شما همراستا باشند، کم است اما در فضای مجازی این هزینه به حداقل خود می رسد.

شایسته مهر ادامه داد: هرچند که ممکن است دوستی های فضای مجازی به عنوان دوستی های عمیق مطرح نشود اما می تواند به عنوان افراد یا طرف های مورد مذاکره از آن ها استفاده کرد.

در انتها این کارگاه حاضرین در جلسه پیشنهاد مطالعه کتاب ها و مقالات صرفا انگلیسی را پیشنهاد شد.

لازم به توضیح است که دانش مذاکره، دانشی است که به تازگی وارد ایران شده وکم کم در حال باز کردن جایگاه خود در مجامع علمی است.

انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول