شکل جدید «بچه‌های قلم» تا یکشنبه رونمایی می‌شود

«مهدي نيكخواه» مدير سايت «بچه هاي قلم» دیروز سه شنبه 20 مهرماه، در نمايشگاه رسانه های دیجیتال حضور داشت و فرصت خوبي بود تا نظر ايشان را در مورد فضاي كلي حاكم بر چهارمين دوره این نمايشگاه جويا شويم.

اين دوره از نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
به نظر من بخش وبلاگ ها و وب سايت ها، مي توانست بسيار فعال‌تر عمل كند. اما حضور چندان جدي اي ندارد. جاي حضور بعضي سايت هاي خبري فعال، مطرح و خبرگزاري هاي آنلاين در نمايشگاه خالي است كه به نظر مي رسد بناست در نمايشگاه مطبوعات حاضر شوند. اما بايد در نظر داشت كه اين سايت هاي خبري در فضاي ديجيتال منتشر مي شوند و از اين رو بايد در اين نمايشگاه حاضر مي شدند.

و نقطه قوت نمايشگاه امسال؟
كلا اينكه در سال يكبار تمام مجموعه هاي رسانه هاي ديجيتال در يك مكان دور هم جمع مي شوند از نقاط قوت اين نمايشگاه است. استفاده از پتانسيل‌ها و گرايش‌هاي فكري و فرهنگي خاص نيز مي‌تواند از ديگر نقاط قوت آن باشد. طيف جديدي از فعالان سايبري اضافه شده‌اند، كه يكي از نقاط قوت اين دوره از نمايشگاه است.

پيشنهاد شما براي دوره هاي بعدي اين نمايشگاه چيست؟
بايد در نمايشگاه وبلاگنويس هايي كه مخاطبان زيادي دارند، حضور يابند. حداقل خود مديران وبلاگ ها حاضر شوند، تا بازديدكنندگان كه خواننده هاي وبلاگهايشان هستند، ديدار كنند.

چرا «بچه هاي قلم» در نمايشگاه امسال نيامد؟
در وهله اول ما محدوديت زماني داشتيم. تغيير گرافيكي كه در سايت ايجاد شده و تا يكشنبه رونمايي مي‌شود نيز يكي ديگر از عواملي بود كه باعث شد در نمايشگاه امسال حضور نداشته باشيم.

در سايت فرم عضوگيري اي وجود داشت، نتيجه چه شد؟
چهار هزار نفر ثبت نام كردند ولي چون ما نيروي تخصصي نياز داشتيم، تنها از 40 نفرآنان استفاده شد.

شكل جديد «بچه هاي قلم» چگونه است؟
شاكله جديد سايت، علاوه بر فارسي، به دو زبان عربي و انگليسي خواهد بود. بخش خبري افزوده خواهد شد و پوشش اخبار وبلاگ ها (محتواي فرهنگي و سياسي) را تا دو ماه آينده خواهيم داشت.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول