اعلام برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال

برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال در مراسم اختتامیه این جشنواره اعلام شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در بخش پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، وبلاگ «غریب بی غروب» توانست رتبه دوم بهترين پايگاه مبلغ و مروج اسلام و معارف اهل بيت را کسب کند.

هم‌چنین وبلاگ «امیران قافله شهادت» نیز به عنوان بهترين پايگاه مبلغ و مروج فرهنگ ايثار و شهادت و دفاع مقدس شایسته تقدیر اعلام شد.

وبلاگ «جاذبه‌های گردشگری ایران» هم به عنوان بهترين پايگاه مبلغ و مروج ايران شناسي و ميراث فرهنگي شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش بهترين پايگاه مبلغ و مروج فرهنگ مهدويت هم وبلاگ «عصر ظهور» به عنوان رتبه سوم معرفی شد.

در بخش بهترین جامعه مجازی هم «باشگاه مهندسان ایران» رتبه دوم، و جامعه مجازی «هم میهن»، «نت ایران» و «ایرانیان» شایسته تقدیر شناخته شدند. هیأت داوران هیچ اثری را در این بخش شایسته رتبه سوم ندانسته و رتبه نخست این بخش هم در مراسم اختتامیه نمایشگاه در تالار وحدت مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/.

۴ comments

  • سید

    سلام
    جالبه وبلاگها وسایتها 300 درصد رشد داشته
    برگزیدگانش چند درصد رشد داشت؟
    و چطور از بین دهها هزار وبلاگ وسایت این تعداد کم انتخاب شد؟
    نحوه داوری چگونه بوده؟
    شما نمی خواین یه تحلیل داشته باشین
    خدای نکرده وب شما یه پایگاه تخصصی وبلاگه؟

    • پاسخ وبلاگ نیوز:
      سلام
      مسلما این موضوع به ما مرتبط می شود. اما چرا همه ش ما بگوییم؟ اگر نقدی دارید، خوشحال می شویم اگر آن را در قالب یک یادداشت برای ما بفرستید. هر چند کوتاه و خلاصه باشد.
      منتظریم
      از اعتماد شما ممنونیم

      • مهدی-ل

        سلام به دوست سردبیر خودم
        امسال توفیق نبود بیایم نمایشگاه،ولی بنظر میاد جشنواره رسانه های دیجیتال هم مانند دیگر برنامه هایی که توسط سازمانها و نهادها در کشور برگزار میشوند، پایه و مبنای گزارشی دارند یعنی چی ؟ آهان یعنی اینکه وزارت ارشاد، باید بودجه ای را که هرساله دریافت میکند، خرج کند، و اگر خرج نکند در سال بعد با کاهش تخصیص بودجه روبرو خواهد شد لذا باید رسانه های دیجیتالی برگزار شود، چند تا شرکت و سازمان دولتی هم بیایند ( توجه : این یک شبکه طراحی شده برای خرج کردن بودجه های اداری نیست ، چون سازمانهای دولتی دیگر با بودجه شخصی شرکت میکنند ؟؟؟؟؟) و گزارش چند جلدی هم آماده شود که چی؟ آهان اینجا میرسیم به نخودچی؟!
        حالا نخودچی چیه؟ الان میگم نخودچی یعنی برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال که بنظر این حقیر همه زحمت کشیدند (من اثر همه این بزرگواران را دیدم جالبه لینکه یکی از این سایتها مشکل داشت ) و تمام زحمتهای آنها قابل تقدیر اما خداییش بیایید این دو چیز را باهم بالانس کنیم:
        1- رقمی که وزارت ارشاد برای جشنواره رسانه های دیجیتال هزینه کرد
        2-برگزیدگان این جشواره
        سؤال : آیا این دو در دوکفه ترازو برابرند؟؟؟؟
        آیا خروجی رسانه های دیجیتال یک خروجی کیفی و کاربردی است یا همه میان که گزارشکار ماهیانه خودشان را آماده کنند و شرکتهای خصوصی هم میان از این بستر جهت پر رونق کردن حسابهای بانکی استفاده کنند؟
        اصلا حسن جان تو بگو جشنواره یعنی چی؟
        جواب با خود شما بی خیال

  • رهرو

    سلام

    خیلی جالبه

    سطح این جشنواره خیلی بالا است زیرا که وبلاگ و سایت با هم داوری میشوند

    وبلاگ غریب بی غروب و وبلاگ عصرظهور خیلی وبلاگ های جالب بودن که جالبتر اینست که عصرظهور در قسمت مهدویت رتبه 3 را کسب کرد که واقعا جای تبریک داره به مدیر این تارنما و آرزوی موفقیت برای همه وبلاگ نویسان

    یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول