«اوباما» از گسترش رسانه‌های مجازی می‌ترسد

به گزارش «وبلاگ نیوز» سیاهکلی در این مراسم درباره اهمیت رسانه‌های مجازی گفت: رسانه ملی با توجه به اهمیت فضای مجازی به عنوان رسانه‌ای بی‌بدیل، معاونتی به نام رسانه مجازی تشکیل داد تا با بهره‌گیری از نیروهای زبده و فعال، از ظرفیت این رسانه استفاده کافی را ببرد. به گفته رئیس‌جمهور آمریکا «فضای مجازی دنیای مجازی نیست، دنیای واقعی است و به مراتب واقعی‌تر از جهان واقعی».

معاون رسانه‌های مجازی در ادامه افزود: رسانه‌های جدید آن‌قدر قدرتمند شده‌اند که رییس جمهوری امریکا از این وسعت به شدت نگران است. چرا که از ورود اندیشه‌های جدید به دنیا می‌ترسد. در حالی که او دلیل این نگرانی را تروریسم سایبری عنوان کرده است. اما این اظهارنظر دروغی بیش نیست.

عضو شورای کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ در ادامه سخنان خود گفت: این رسانه نوظهور برای من و شماست و هنوز ما در این زمینه حرف زیادی را نزده ایم. رسانه های جدید با سرعت بیش‌تر به صورت سهل الوصول در اختیار ماست و باید در این فضا وارد شویم و از ورود به آن نترسیم. چون در رسانه های مجازی بازنده نداریم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که من حرف جدیدی برای گفتن دارم، اما ابزار انتشار آن را ندارم. همین باعث می‌شود هر فرد، یک رسانه محسوب شود. مانند دکتر احمدی‌نژاد که در سفر لبنان نشان داد هر فرد می‌تواند یک رسانه باشد.

سیاهکلی با ارائه راهکار پیرامون این موضوع ادامه داد: تنها کاری که یاد گرفته‌ایم انجام بدهیم این است که یک سایت افتتاح کنیم. اما با راه اندازی یک سایت هیچ اتفاقی نمی‌افتد. آن چیز که مهم است، آن است که بین سایت‌های موجود هم‌افزایی صورت بگیرد. یوتیوب، توییتر، فیس بوک، فلیکر و امثال این‌ها فقط با هم‌افزایی و پشتیبانی یکدیگر به شهرت جهانی دست پیدا کردند. این حرف‌ها، صهیونیستی است که راه‌اندازی این سایت‌ها با انگیزه شخصی بوده و توسط یک جوان راه افتاده است.

معاون رسانه‌های مجازی رسانه ملی در پایان در جمله طنزی، ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله از محدودیت دانلود، به کثرت آپلود نایل بیاییم.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول