جشنواره‌ای برای وبلاگ‌نویسان نجومی

جشنواره وبلاگ ها و وب سایت های نجوم ایران توسط گروه سپهر نیلگون و پژوهشسرای دانش آموزی نیشابور برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»  جشنواره وبلاگها و وب سایت های نجوم ایران با حمایت موسسه علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد(یونسکو)، مرکز علوم وستاره شناسی تهران، شهرداری نیشابور و اداره آموزش و پرورش نیشابور برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، کلیه وبلاگ هایی که در زمینه ی علم نجوم فعالیت دارند میتوانند تا پایان مهر ماه سال جاری در این جشنواره شرکت نمایند.

شرایط داوری جشنواره وبلاگ ها و وبسایت های نجوم ایران به این صورت است که، پس از بررسی اولیه وبلاگ ها، 50 درصد معیارهای داوری به مدیران وبگاه های پذیرفته شده اطلاع داده می شود و 10 روز به آن ها فرصت داده می شود تا وبگاه خود را از نظرگاه این معیارها ارتقا دهند.

ضمنا مدیرانی که از این مرحله با موفقیت عبور نمایند، در روز جشنواره به نیشابور دعوت خواهند شد و سپس معیارهای باقی مانده داوری به پذیرفته شدگان مرحله مقدماتی اعلام و 10 روز به آن ها فرصت داده خواهد شد تا سطح کیفی وب خود را افزایش دهند.

بر اساس گزارش سایت جشنواره، شرکت کنندگان می توانند برای دریافت پاسخ سوالات و ابهامات از طریق، تلفکس پژوهشسرای دانش آموزی نیشابور (ساعت 14 الی 17) 05512229660 تماس حاصل نمایند.

همچنین حسین سیامکی (عضو هیئت مدیره جشنواره و معاون پژوهشسرای دانش آموزی) 09153522880،  حمید اسعدی (عضو هیئت مدیره جشنواره) 09151533990، میلاد حقیقی (عضو هیئت مدیره جشنواره) 09195399513 و امین اسعدی (عضو هیئت مدیره جشنواره و مدیر گروه سپهر نیلگون) 09158096466 از دیگر عوامل اجرای جشنواره برای پاسخگویی سوالات هستند.

علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره وبلاگ ها و وب سایت های نجوم ایران، اینجا را کلیک نمایند.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول