نمايشگاه ملی رسانه‌های ديجيتال در گيلان برگزار می‌شود

نخستين نمايشگاه ملی رسانه‌های ديجيتال استان گيلان با حضور شركت‌ها و مؤسسات برتر ديجيتال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از پايگاه وزارت ارشاد، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گيلان ضمن بيان اين مطلب گفت: نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال از 11 تا 17 آبان‌ماه سال جاری برپا می‌شود؛ اين نمايشگاه در پنج بخش اصلی و شش بخش جنبی است. اين نمايشگاه از ساعت 10 صبح تا 9 شب آماده بازديد علاقه‌مندان حوزه رسانه‌های نرم‌افزاری است.

پورعيسی تأكيد كرد: نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال گيلان از بخش‌های اصلی نرم‌افزارهای رايانه‌ای، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رايانه‌ای، پايگاه‌های اينترنتی و وبلاگ‌ها و شهر ديجيتال تشكيل شده است. همچنين برگزاری نشست‌ها و كارگاه‌های آموزشی، خانواده و رسانه‌های ديجيتال، رسانه ديجيتال در آينه هنر، نگارگذر فناوری و نوآوری و مسابقات و سرگرمی از بخش‌های جنبی اين نمايشگاه است.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گيلان، حضور برگزيدگان جشنواره بين‌المللی رسانه‌های ديجيتال و ارائه و نمايش خدمات و توانايی‌های حوزه ديجيتال توسط شركت‌ها، مؤسسات و ادارت گيلان را از ديگر برنامه‌های جنبی نخستين نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال گيلان عنوان كرد و گفت: نمايشگاه رسانه‌های ديجيتال با حمايت استانداری گيلان و دستگاه‌های اجرايی استان در محل دائمی نمايشگاه‌های بين‌المللی گيلان برپا خواهد شد.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول