بررسی انس و بهره‌مندی از قرآن كريم در قالب مسابقه وبلاگ‌نويسی

قرآن در قالب وبلاگمسابقه وبلاگ‌نويسی ويژه طلاب و مدارس حوزه‌های علميه خواهران با موضوعات انس و بهره‌مندی از قرآن با رويكرد تحقق آن در زندگی و رفتار و ويژگی‌های خانواده قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نيوز» وبه نقل از  ايكنا، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدتقی قندی، معاون فرهنگی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران اظهار كرد: مهلت ثبت نام و ارسال مشخصات به مسابقه وبلاگ‌نويسی ويژه طلاب و مدارس حوزه‌های علميه خواهران تا بيستم آبان و مهلت درج پست‌های وبلاگ تا بيستم دی اعلام شده است.

وی افزود: مسابقه وبلاگ‌نويسی بين وبلاگ‌های مدارس علميه خواهران سراسر كشور در سامانه وبلاگ مدارس و وبلاگ‌های فردی طلاب در ديگر فضاهای وبلاگ چون بلاگفا، پارس بلاگ، پرشين بلاگ برگزار می‌شود. موضوعات اين مسابقه شامل انس و بهره‌مندی از قرآن با رويكرد تحقق آن در زندگی و رفتار و ويژگی‌های خانواده قرآنی است.

حجت‌الاسلام قندی درباره نحوه ثبت نام اظهار كرد: نحوه ثبت نام از طريق اينترنت و در سايت رسمی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران به نشانی www.whc.ir صفحه معاونت فرهنگی درج شده است. وبلاگ‌ها برای شركت در مسابقه بايد حداقل پنج پست در موضوعات مورد مسابقه نوشته باشند.

وی اظهار كرد: شكل ظاهری وبلاگ، تعداد در نوع لينك‌ها، محتوای نوشته‌ها و ميزان بازديدكنندگان، از موضوعاتی است كه در بررسی كميته داوران مورد توجه است.

يادآور می‌شود، شركت تمامی خواهران طلبه بدون در نظر گرفتن پايه و سطوح تخصصی در اين مسابقه بلامانع است.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول