زنجانی‌ها و سومین جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی

مدير اجرايي سومين جشنواره ملي وبلاگ‌هاي ديني و فرهنگي گفت: سومين دوره جشنواره ملي وبلاگ‌هاي ديني و فرهنگي به همت اداره كل تبليغات اسلامي استان زنجان برگزار مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي زنجان، اميرحسين اكبري اظهار داشت: سومين دوره جشنواره كشوري وبلاگ‌هاي ديني و فرهنگي از ابتداي آذر ماه سال جاري در سطح كشور برگزار مي‌شود.

وي افزود: كميته اجرايي دبيرخانه دائمي جشنواره وبلاگ‌هاي ديني و فرهنگي از بيستم آبان ماه در محل مركز مطالعات شبكه‌هاي اجتماعي تبيان زنجان تشكيل و از آذر ماه وبلاگ‌نويسان مي‌توانند در اين جشنواره ثبت نام كنند.

مدير اجرايي سومين جشنواره ملي وبلاگ‌هاي ديني و فرهنگي از توسعه دبيرخانه جشنواره در اين دوره خبر داد و با اشاره به مطالعات گسترده دبيرخانه با همكاري مركز تحقيقات شبكه‌هاي اجتماعي اداره كل زنجان، محورهاي عمده جشنواره را موضوعات ديني و فرهنگي به ويژه عناوين روز مورد نياز فرهنگي كشور و نيز آسيب شناسي رسانه ديجيتال اعلام كرد و گفت: در اين دوره از جشنواره دو بخش تخصصي و عمومي با زير شاخه‌هاي برگرفته از محورهاي جشنواره و بدون محدوديت در انتخاب موضوع براي وبلاگ‌ها، خواهيم داشت كه انتظار داريم بيش از 5 هزار وبلاگ ديني و فرهنگي كشور اقدام به ثبت نام و رقابت با يكديگر كنند.

وي با اشاره به اينكه فراخوان اين جشنواره در اواخر آبان ماه اعلام رسمي مي‌شود، جوائز اين دوره را فراتر از سال‌هاي گذشته دانست كه در خبرهاي بعدي دبيرخانه به اطلاع عموم وبلاگ نويسان و كاربران مي‌رسد.

اكبري كارگاه‌هاي تخصصي توسعه وبلاگ ديني و نشست‌هاي بررسي ارتقاي وبلاگ ديني و سرويس‌هاي وب2 ديني را از برنامه‌هاي جانبي جشنواره در نمايشگاه هاي پيش رو دانست.

لازم به ذكر است دبيرخانه دائمي جشنواره وبلاگ‌هاي ديني يكي از معدود مراكز تحقيقاتي و حمايتي سرويس هاي وب 2 در كشور است كه در دو جشنواره قبلي مجموعا بيش از 8 هزار وبلاگ توسط وبلاگ‌نويسان ديني و فرهنگي كشور اقدام به شركت در ارزيابي‌هاي اين مركز كرده‌اند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول