آغاز سومین سال فعالیت نخستین پایگاه خبری وبلاگستان فارسی

27مهرماه 87، روزی بود که نخستین خبر پایگاه خبری-تحلیلی «وبلاگ نیوز» منتشر شد. این شروع غیر رسمی سایتی بود که آن موقع هم نخستین پایگاه خبری تخصصی بود که اخبار ویژه وبلاگستان را پوشش می‌داد و هم تنها پایگاه خبری موجود. ارسال آزمایشی اخبار گذشت تا 11 آبان ماه، فعالیت این پایگاه به صورت رسمی آغاز شد.

نخستین سال فعالیت «وبلاگ نیوز» به صورت آزمایشی سپری شد تا در آستانه ورود به دومین سال فعالیت، ضمن آغاز فعالیت جدی، در سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رتبه نخست را به عنوان بهترین پایگاه خدمات فرهنگی کسب کند.

حالا پس از گذشت 2 سال و در آستانه ورود به سومین سال حضور در فضای مجازی، «وبلاگ نیوز» به عنوان یک پایگاه خبری-تحلیلی در بین وبلاگ نویسان، توانسته است جایگاه خود را تا حدودی به دست بیاورد و با توجه به تمامی محدودیت‌ها و فراز و نشیب‌ها، به عنوان یکی از حرکت‌های بخش خصوصی در فضای مجازی فارسی زبان، حضور خود را ثابت کرده است.

تمام تلاش تیم خبری «وبلاگ نیوز» بر آن است که ضمن حفظ نظم در انتشار اخبار، نیازهای متناسب با هر زمان وبلاگ‌نویسان برآورده شود که متاسفانه با توجه به محدودیت نیروی انسانی و منابع مالی، این مهم با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بوده است. با این حال تمامی دوستان شما در این پایگاه سعی می‌کنند در خاطرتان ثبت شود که «این‌جا وبلاگ‌نیوز است» و «شما یک وبلاگ‌نویس حرفه‌ای هستید!»
انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول