حمله شدید ترافیکی به «پارسی بلاگ» از صبح امروز

سیدمحمدرضا فخری، مدیر سرویس دهنده «پارسی بلاگ» لحظاتی پیش از حمله شدید ترافیکی به این سرویس دهنده از ساعت 11 صبح امروز خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» فخری با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: به خاطر شدت این حملات در ساعاتی دچار اختلال خدمات شدیم. این حمله هنوز هم از چندین نقطه در داخل و خارج از کشور ادامه دارد.

مدیر سرویس دهنده «پارسی بلاگ» در توضیح بیش تر این اتفاق ادامه داد: شدت و حجم حمله به گونه ای است که در هر ثانیه چندین هزار تقاضا برای سرویس دهنده ارسال می گردد. البته فعلاً با تدابیر خاصی، تاثیر منفی آن به حداقل رسیده ولی بطور کلی دفع نشده است.

گفتنی است پیش از این وبلاگ خبری این سرویس دهنده، از حمله شدید ترافیکی به یک وبلاگ پارسی بلاگ به خاطر انتشار یک نوشته در انتقاد از جنبش موسوم به سبز خبر داده بود که باعث اختلال سرویس دهی به کاربران شده بود.

البته حمله جدید به این سرویس دهنده هم مجددا به آدرس همین نوشته و خبر مربوط آن در وبلاگ خبری پارسی بلاگ معطوف شده است که اقدامات لازم برای جلوگیری از اختلال در سیستم توسط تیم مدیریت انجام شده است.

لازم به ذکر است «پارسی بلاگ» با تحمل حملات چند هفته اخیر و رونمایی از نسخه جدید پنل مدیریت، یکی از پر خبرترین ماه‌های سال را پشت سر گذاشته است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول