برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی «فتح جاوید» معرفی شدند

دبیرخانه مسابقه وبلاگ نویسی فتح جاوید با معرفی چهل وبلاگ برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، مسابقه وبلاگ نویسی فتح جاوید که از سوی سازمان رفاهی و تفریحی کاشان برگزار شده است با معرفی 40 وبلاگ برگزیده به کار خود پایان داد.

این جشنواره با هدف ترويج و نهادينه نمودن فرهنگ شهادت و پایداری و ترغيب و تشويق جوانان به امر فعالیت در حوزه وب به صورت سراسری برگزار شده است.

بر اساس گزارش دبیرخانه مسابقه وبلاگ نویسی فتح جاوید، وبلاگ توسط 4 داور مسابقه بررسی و 40 وبلاگ بالای پنجاه امتیاز به عنوان برگزیده معرفی شده اند.

این گزارش می افزاید: قالب گرافیکی وبلاگ، استفاده از المان های گرافیکی برای مطالب، عنوان، شرح مختصر، لوگو و معرفی مناسب وبلاگ، موضوع بندی مطالب وبلاگ و ایده جدید، آرشیو تاریخی وبلاگ و بروز رسانی منظم از معیار های اصلی داوری این مسابقه وبلاگ نویسی بودند.

همچنین معرفی سایت های مرتبط، معرفی مسابقه وبلاگ نویسی، لوگو و لینک جشنواره، ارتباط مطالب با موضوع، نوآوری و تولیدی بودن، تعداد مطالب، تعداد و محتوای نطرات مطالب و ذکر منابع برای مطالب از دیگر معیار های امتیاز دهی به وبلاگ ها بوده است.

گفتنی است، امتیاز آزاد هیئت داوران برای موارد خاص و پیش بینی نشده و امتیاز منفی برای مواردی که با عث افت کیفیت وبلاگ میشود از میعار های آزاد برای داوران است.

به گزارش سایت مسابقه، وبلاگ خاکریز مجازی با امتیاز 127.67 مقام اول مسابقه فتح جاوید را به خود اختصاص داد و وبلاگ های جاوید شهر با امتیاز 124.67 و فتح خرمشهر با امتیاز 118.33 به ترتیب رتبه های دوم و سوم مسابقه را کسب نموده اند.

همچنین وبلاگ «خونین شهر»، وبلاگ «پرواز در آسمان رهایی»، وبلاگ «حماسه سازان»، وبلاگ «افلاکیان بلاگ»، وبلاگ «پلاک»، وبلاگ «گل سرخ» و وبلاگ « پایداری» به ترتیب چهارم تا دهم شدند.
گفتنی است، برای دیدن ادامه برگزیدگان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر جهت چگونگی دریافت جوایز به سایت مسابقه وبلاگ نویسی فتح جاوید مراجعه نمایید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول