دومین جشنواره وبلاگ‌نویسی «حماسه نگاران بسیج و انقلاب»

دومین جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، همزمان با بزرگداشت سی و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره)، دومین جشنواره استانی وبلاگ نویسی “حماسه نگاران بسیج” در سطح استان فارس با حضور وبلاگ نویسان بسیجی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، تعدادی از موضوعات و محورهای محتوایی این جشنواره وبلاگ نویسی، بسیج، پیشتاز در عرصه های علمی، فرهنگی، سازندگی و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی، بسیج تجلی همت و کار مضاعف و ملت بزرگ ایران و خط شکن مقابله امت اسلامی با سلطه گران جهانی اعلام شده است.

وبلاگ ها می بایست در مقطع زمانی 20 آبان تا 20 آذرماه 89، حداقل دارای 5 پست مرتبط با موضوعات جشنواره باشند و داشتن شمارشگر برای وبلاگ ها الزامی است.

همچنین سابقه بیش از سه ماه در ایجاد وبلاگ و بروز رسانی مستمر از جمله ملاک های مؤثر در ارزیابی است و حضور یک نفر با دو وبلاگ بلامانع است.

این گزارش می افزاید: برندگان جشنواره بزرگ وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مراسم و همایش بررسی آخرین تحولات فضای مجازی با حضور وبلاگ نویسان معرفی و تجلیل می شوند.

گفتنی است علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره وبلاگ نویسی، فرم ثبت نام را دریافت کرده و بعد از تکمیل، آن را به پست الکترونیکی  kalamefars@gmail.com  ارسال نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول