«فیس‌بوک» سرویس ایمیل ارائه می‌کند

شبکه اجتماعی فیسبوک که هم اکنون بیشتری تعداد کاربران را در بین کلیه شبکه های اجتماعی دنیا داراست، بزودی سرویس جدیدی را برای ارسال و دریافت پیام بین کاربران در محیط اینترنت و در محیط داخلی فیسبوک ارائه میکند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پرشین وبلاگ، مدیر اجرایی فیسبوک گفت: “ارائه یک سرویس ایمیل معمولی چیزی نیست که در دنیای ارتباطات دیجیتال ارزش خاص داشته باشد. من با بسیاری از بچه های دبیرستانی گفتگو کرده ام و آنها گفته اند که سرویس هایی مانند پیامک و چت فیس‌‎بوک را بیشتر استفاده میکنند. زیرا ایمیل خیلی کند و زیادی رسمی است.”

فیس بوک میگوید به دنبال ایجاد یک سرویس سریع، ساده و راحت تر از ایمیل است. چیزی شبیه بخش پیام رسان و نامه رسانی فیسبوک که هم اکنون 350 میلیون از 500 میلیون کاربر فیس بوک از آن استفاده میکنند و روزانه 4 میلیارد پیام برای هم میفرستند.

زاکربرگ مدیر اجرایی فیسبوک درباره این سرویس جدید گفت: این سرویس فقط ایمیل نیست ، اما کاربران ایمیل را نیز در کنار سرویس های دیگر ارتباطی خواهند داشت. این سرویس هرگونه ارتباط دیجیتال شامل چت با هر نوع مسنجر، ایمیل ، چت داخلی فیسبوک و حتی پیامک را در بر می‌گیرد.همچنین هر کاربر یک SOCIAL INBOX دارد که پیام ها را براساس اهمیت مرتب میکند. این بخش از این سرویس چیزی شبیه به priority inbox جیمیل خواهد بود.

در این سرویس شما میتوانید با چت پیامی را برای کاربر ارسال کنید و او آنرا در فیسبوکش باز کند و ببیند، همچنین میتوانید ایمیل های ارسال شده را در بخش پیام های رسیده ی فیسبوک ببینید. البته هنوز امکان چت صوتی در این سرویس وجود ندارد که ممکن است به دلیل درخواست های آتی این سرویس اضافه شود.

با توجه به اینکه هم اکنون تعداد کاربران فیسبوک از گوگل، یاهو و هاتمیل بیشتر است و فیسبوک به فکر ارائه سرویس ایمیل افتاده است، مسلما شرکت های مذکور تجارت خود را تحت خطر می بینند و به فکر راهکارهایی برای نگه داشتن مشتریان ایمیل خود می افتند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول