«پیام‌رسان یاهو» به شبکه‌های اجتماعی می‌پیوندد

کمپانی یاهو در ارائه نسخه جدید پیام رسان این کمپانی، امکانات جذابی را ارائه کرده است تا بتواند کاربران را به استفاده از این مسنجر حتی برای ارتباط با شبکه های اجتماعی ترغیب کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پرشین وبلاگ، زین پس یاهو به شما اجازه میدهد تا متن گفتگوهای چت های خود را با دوستانتان بصورت آنلاین و برای همیشه در اکانت یاهوی خود ذخیره کنید. این یکی از کاستی های مسنجر یاهو بود که با تعویض سیستم عامل کامپیوتر ، کلیه آرشیو او از دست میرفت و زین پس با این امکان یاهو، دیگر هیچ یک از گفتگوهای خود را از دست نمی دهید. یاهو همچنین ابزاری را در مسنجر جدیدش قرار داده است که مکالمات شما را تا این لحظه که روی رایانه خودتان ذخیره شده، به سرورهای یاهو منتقل میکند تا برای همیشه در دسترش شما باشد.

امکان چت از یاهو مسنجر با فیسبوک!
زین پس میتوانید به سادگی با کلیه دوستان خود که در فیسبوک آنلاین هستند در یاهو مسنجر چت کنید. یاهو پیش از این نیز امکان چت با کسانی را که در مسنجر مایکروسافت آنلاین هستند فراهم کرده بود. برخی این حرکت یاهو را باج دادن به مسنجرهای رقیب میدانند، اما اینکار باعث میشود تا کاربران یاهو نیازی به استفاده از مسنجرهای رقیبان یاهو نداشته باشند و با یک مسنجر با کلیه دوستان خود گفتگو کنند.

http://uploadpress.files.wordpress.com/2010/11/yahoo11.png

اتصال به شبکه های اجتماعی:
امکان ارسال پست از یاهو مسنجر به شبکه های اجتماعی فیس‌بوک، توییتر و یاهو پالس در نسخه جدید وجود دارد. با اتصال اکانت فیسبوک خود به یاهو، میتوانید فعالیت های خود در شبکه عکس فلیکر را در فیسبوک بصورت خودکار منتشر کنید. همچنین امکان ارسال پست از یاهو مسنجر به توییتر و فیسبوک از دیگر امکانات نسخه جدید این پیام رسان یاهو است.

نسخه آیفون و اندروید :
یاهو برای اولین بار نسخه مخصوصی از مسنجر خود را برای تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید ارائه کرد که به کاربران اجازه میدهد تماس های تصویری رایگان بگیرند، عکس خود رااز موبایل روی اکانت یاهوپالس آپلود کنند و با سایر کاربران موبایل چت کنند.
انتهای پیام/.

  • حسین

    حاجی لطف کن آلت دست نشو و خبر از فیس بوک نگذار
    فیس بوک ابزار جنگ نرم است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول