فراخوان سومین جشنواره ملی وبلاگ‌های دینی منتشر شد

سومین جشنواره سراسری وبلاگ های دینی  به همت دبیرخانه دائمی جشنواره وبلاگ های دینی تبیان زنجان و مرکز تحقیقات شبکه های اجتماعی مجازی جوانان با عنوان «قلم واندیشه» برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره  با توجه به اهمیت شبکه های اطلاع رسانی فضای مجازی در عصر حاضر و نقش خطیر رسانه های دیجیتال در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و نیز توجه به اینکه وبلاگ نویسی از مهمترين ابزار توسعه و ترویج امور ديني در دنياي مجازي میباشد، برنامه ریزی گردیده است.

بر اساس این گزارش، تولید محتوای مبتنی بر متن و تجمیع اطلاعات و مفاهیم اسلامی در فضای مجازی، تبیین اهمیت وبلاگ نویسی، تبلیغ، ترویج و توسعه فرهنگ تولید محتوای فرهنگی واستفاده مناسب از امکانات اینترنتی شخصی و یا گروهی در کشور از مهمترین اهداف جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان است.

همچنین شناسایی و معرفی الگو ها در بین وبلاگ نویسان و حمایت از ایده ها و استعداد های خلاق و تاثیر گزار در حوزه دین و اندیشه رسانه دیجیتال، گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در زمینه های تحلیلی و نقد در حوزه فرهنگ، دین و اندیشه به دلیل ضرورت و اهميت آن در امر اطلاع رساني در فضای مجازی و اطلاع رسانی فعالیت های بلاگرهای دینی در سطح کشور  و ایجاد تعامل در بین وبلاگ ها از دیگر اهداف این جشنواره سراسری است.

این گزارش می افزاید: مسئله محوری و خلاقیت در پرداختن به دغدغه های روز با محوریت دین و فرهنگ در رسانه وبلاگ، تقویت باور های دینی با استفاده از فن بیان و هنر در رسانه وبلاگ و تبین نقش دین در عصر آخر الزمان با استفاده از ابزار نوین، سه محور اصلی جشنواره وبلاگ های دینی است.

اعلام فراخوان و آغاز ثبت نام در جشنواره وبلاگ نویسی وبلاگ های دینی، اول آذر ماه 89 به مدت 2 ماه می باشد و شروع داوری از تاریخ اول بهمن ماه 89 می باشد.

برگزیدگان در نیمه بهمن ماه 89 معرفی و اختتامیه و اهداء جوایز به برگزیدگان در 24 بهمن ماه سال جاری صورت می پذیرد.

به گزارش دبیرخانه جشنواره وبلاگ های دینی، بیش از 50 هدیه نفیس شامل، لپ تاپ به همراه نرم افزار های دینی، کمک هزینه سفرهای زیارتی حج، سوریه و کربلای معلا و مشهد مقدس، ده ها سکه بهار آزادی، ده ها جایزه نقدی و اقلام فرهنگی و دوربین های دیجیتالی به عنوان جوایز برگزیدگان مسابقه مشخص شده است.

همچنین علاوه بر جوایز فوق، به نفرات اول تا پنجم مسابقه، تندیس جشنواره و به تمامی وبلاگ های برگزیده داوری لوح سپاس تعلق می گیرد.

علاقه مندان میتوانند برای شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره به پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان زنجان مراجعه نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول