اکنون فضای مجازی دشمن در بمباران بسیجیان ماست

فرمانده سپاه ناحيه نكا گفت: توجه به فضاي سايبري و مجازي از مهم‌ترين رويكرد بسيج در زمان فعلي است.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، شعبانعلي حيدريان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نكا اظهار داشت: با توجه به حملات نرم و آهسته دشمن در جنگ نرم، ما نيز بايد متناسب با اين حركات حركت كنيم و در اين راستا مهم‌ترين وظيفه بسيج، استفاده از فضاي مجازي و اينترنت براي آگاهي رساني است.

وي بيان داشت: آنچه اكنون توسط دشمن بر ذهن و فكر جوانان و نوجوانان اين مرز بوم پاشيده مي‌شود، حملات خطرناكي است كه اگر از هم اكنون جلوي آن گرفته نشود، خطرات جبران ناپذيري به دنبال خواهد داشت.

حيدريان با بيان اينكه فراخوان جديد بسيج، فراخوان نيمه سخت و نظامي نيست، خاطرنشان كرد: اين فراخوان كاملاً مبارزه با جنگ نرم دشمن است و با توجه به اينكه سپاه و بسيج، همواره براي تهديد سخت و نيمه سخت نظامي آمادگي كامل دارند بايد در اين تهديد و حمله نرم نيز آماده براي دفاع باشند.

فرمانده سپاه ناحيه نكا اضافه كرد: در شهرستان نكا نيز همه زمينه‌ها براي استفاده مناسب از فضاي مجازي آماده شده است و 600 نفر روز در قالب آشنايي با فضاي مجازي آموزش مي‌بينند كه آشنايي با وبلاگ نويسي، سايت هاي مختلف، برگزاري مسابقات فرهنگي در فضاي مجازي و ….آشنا مي‌شوند.

وي ادامه داد: بسيجيان ما با ورود به فضاي مجازي، فعاليت غير‌حضوري، شبكه‌اي و خوشه‌اي خود را آغاز كرده‌اند و به نوعي فضاي مجازي دشمن، اكنون در بمباران بسيجيان ماست.

حيدريان افزود: عمده پايگاه‌هاي مقاومت ما اكنون در مقوله فرهنگي و در طرح تجهيز به دوربين و كامپيوتر مجهز شده اند و اولويت تجهيز پايگاه‌هاي ما اكنون از تجهيز، ميز و صندلي و …. به تجهيز كامپيوتر و دوربين رسيده است و حتي برخي از پايگاه‌هاي مقاومت ما داراي وبلاگ بوده و برنامه‌ها را از اين طريق اطلاع رساني مي‌كنند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول