مسابقه وبلاگ‌نويسی «عطش» برگزار می‌شود

شركت در مسابقه وبلاگ‌نويسی «عطش» ويژه اهالی منطقه طالخونچه از توايع اصفهان بوده و هيچ محدوديتی از قبيل سن، تحصيلات و جنسيت برای شركت در آن وجود ندارد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايكنا، اين مسابقه در موضوعات بصيرت سياسی ياران امام حسين (ع)، علت به وجود آمدن واقعه كربلا، نقش حضرت زينب (س) در واقعه كربلا و تأثير واقعه عاشورا در زنده نگهداشتن اسلام برگزار می‌شود.

همچنين شركت در اين مسابقه وبلاگ‌نويسی ويژه همشهريان طالخونچه اصفهان بوده و هيچ محدوديتی از قبيل سن، تحصيلات و جنسيت برای شركت در آن وجود ندارد و شركت‌كنندگان تا پنجم محرم‌ جاری مهلت دارند، آدرس وبلاگ خود را به ايميل مسابقه به آدرس AATTAASH@gmail.com ارسال كنند و اين تاريخ تمديد نخواهد شد.

درج مشخصات فردی (‌نام و نام‌خانوادگی، نام پدر ، تحصيلات، شماره تماس، آدرس وبلاگ) در ايميل ارسالی الزامی است.

يادآور می‌شود، نيازی به ايجاد وبلاگ تخصصی جهت شركت در مسابقه نيست و كليه وبلاگ‌نويسان می‌توانند با درج يادداشت‌های مرتبط با موضوع عاشورا در وبلاگ شخصی خود در اين مسابقه شركت كنند. وبلاگ‌نويسان می‌توانند از تمامی قالب‌های رايج نوشته‌های وبلاگی مانند دل‌نوشته، خاطرات، يادداشت روزانه، قطعات ادبی، شعر كلاسيك و نو، روايات تاريخی و غيره استفاده كنند.

همچنين تنها سه مطلب آخر مرتبط با موضوعات عاشورايی وبلاگ‌ها مورد ارزيابی قرار می‌گيرد، حجم هر يادداشت ارسالی جهت شركت در مسابقه بايد ميان 100 تا 500 كلمه باشد، اتكا به منابع غنی‌، بهره‌گيری از ادبيات وبلاگ‌نويسی‌، تأثير‌گذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقيت در ارائه محتوا توسط وبلاگ نويسان از جمله معيار‌های امتيازدهی است و درصورت استناد به آيات، احاديث و روايات در مطالب ارسالی ذكر منبع الزامی است.

در حد امكان مطالب درج شده در وبلاگ‌ها بايد به دور از كپی مطالب ديگر وب‌سايت‌ها باشد. بديهی است تكرار اين امر در پست‌های متوالی موجب كاهش امتيازات وبلاگ شما از سوی هيئت داوران خواهد شد. همچنين در تمام مراحل داوری نام و مشخصات صاحب اثر نزد مديران مسابقه محفوظ می‌ماند، تا بی‌طرفی در انجام داوری رعايت شود و آثاری كه دارای شرايط مسابقه باشند انتخاب و از بين آنها آثار برتر توسط داوران مسابقه تعيين می‌شوند.

زمان و مكان مراسم اهدای جوائز به برندگان مسابقه متعاقبا اعلام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر اینجا را ببینید.
انتهای پیام/.

مسابقه وبلاگ‌نويسی «عطش» برگزار می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول